Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores første 1. plads på Google - Så lykkedes det :-) (Bare glæde, intet andet)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet i overskriften, har vi lige fået vores første 1. plads på Google.dk! Cool

Søger man internationalt efter Totseat (som er nogle smarte rejsestole og som en del efterhånden forhandler i Danmark), ligger vi nummer to - lige efter Totseat's officielle hjemmeside. Søger man i Danmark ligger vi nummer 1 Stick out tongue

Præcis hvad jeg har gjort ved jeg ikke, så det må jeg nok hellere finde ud af så vi kan komme højere op på alle vores søgeord..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med det god resultat Smile, jeg søgte på google.dk uden at trykke dansk søgning der lå i nummer 3

Jeg søgte på international søgning på google.com med kunne ikke finde jeres side ? , google.dk vil de dansk sider tit ligger før de international sider

Med et godt resultat i alt du har opnået håber det konvertere i nye kunder for det er det især søgeord optimering går ud på

 

Smile held og lykke med forretning og de nye kunder du får i fremtiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot! Næste skridt er at lægge nr.1!

Af ren nysgerrighed: Hvor meget af jeres traffik kommer fa google? Det er jo en ganske god placering!

 

 

 

Mvh Adam
Danmarks billigste C-map

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange taxa for lykønskningen Stick out tongue

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

39% af vores trafik kommer ifølge Analytics fra Google. Det skulle gerne blive mere nu hvor jeg også kan se at mange af vores andre søgeord kommer længere og længere op på side 1.

Det eneste søgeord vi bare ikke kan komme igennem på er "Børnetøj". Der må vi nok have lidt tålmodighed, for der er jo stor konkurrence om det ord!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Nielsen:

Det eneste søgeord vi bare ikke kan komme igennem på er "Børnetøj". Der må vi nok have lidt tålmodighed, for der er jo stor konkurrence om det ord!

Tillykke med førstepladsen.

Mht. "Børnetøj", så overvej nøje hvor meget energi der skal bruges på netop det ord i forhold til at opnå højere placeringer på en lang række af jeres andre søgeudtryk, der konverterer og giver kunder. Det kan meget vel være, at I på mellemlang sigt kan få meget højere værdi af jeres SEO-indsats, hvis I i første omgang fokuserer på at rykke helt til tops på en stribe udtryk med mindre konkurrence.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den flotte placering!

Jeg vil gerne lige komme med min ydmyge holdning til dit ønske om at ligge højt på ordet "børnetøj":

Der er garanteret hård konkurrence om "børnetøj" på google og det er i mine øjne et meget bredt ord, som måske ikke er værd at bruge en masse ressourcer på. 

Mit forslag vil istedet være at I skal satse ord, hvor kunden med høj sandsynlighed allerede har dankortet i hånden. Det kunne være søgninger på f.eks:

"Køb børnetøj"
"Billigt børnetøj" 
"Børnetøj på nettet"
"Badetøj til børn"
"Strømpebukser til børn"

Noget i den stil. Jeg er ikke særlig skarp på SEO-området, så jeg ved ikke hvordan konkurrencen er på de ord/sætninger og om de overhovedet er værd at bruge tid på, men jeg ved fra erfaring at det kan være en rigtig god ide at satse på lidt "mindre" ord.

Men i hvert fald: Held og lykke med jagten på flere 1. pladser! 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for lykønskningerne alle sammen, og har nok indset at ord som børnetøj ikke er vejen frem. Vi finder alternative søgeord istedet :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen:

Jeg takker for lykønskningerne alle sammen, og har nok indset at ord som børnetøj ikke er vejen frem. Vi finder alternative søgeord istedet :-)

 

Ja, tillykke med placeringen. Jeg tror også at du får mere ud af at ranke højt på nogle specifikke mærker af børnetøj end på selve ordet børnetøj.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan købe nogle specifikke søgeord i adwords, og gi' gerne  en god pris for dem så i bliver listet i toppen (ikke i de gule resultater, direkte over de oraganiske søgninger, men i højre side). Få sat tracking op så i kan se hvilke søgeord der direkte giver salg i jeres webshop.  Dette forsøg kan vise jer hvilke søgesætninger der virkelig giver salg, og hvilke der ikke gør. Når i har lavet undersøgelsen færdig, så har i en god indikation af hvilken vej i skal gå med jeres søgemaskineoptimering.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)