Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaler kunder, SEO eksperter for afholdelse af møde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne spørge om SEO eksperter tar' sig betalt for den tid de bruger på afholdelse af møder med kunder?

Den verden jeg kommer fra, der betaler man timepris for reelt arbejde, men er det anderledes for SEO eksperter. Betaler kunder timepris for mødeafholdelse?

På forhånd tak for alle svar..

Mange hilsner

Mette

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vel an på om det er et ubetinget møde, eller om i har indgået en aftale.

Man regner jo normalt den tid med i prisen.

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke sådan lidt udbud og efterspørgsel over hvorvidt man tager penge for afholdelse af møder / tilbudsgivning.

Det er vel ikke specifikt på skomagere eller søgemaskineeksperter for den sags skyld, dog kan adgang til de såkaldte SEO eksperter være noget snæver hvis du kun bevæger dig rundt på Amino. Der findes altså en masse kvalificeret hjælp derude, også fra SEO folk som ikke tager penge for opstartsmøder.

Jeg rådgiver selv en del virksomheder, men har lukket for al tilgang, det har jeg haft i et stykke tid, og vil nok have det et godt stykke tid fremtiden; mit alternativ kunne være at tage en fast pris for afholdelse af møder, det ville måske skabe en mere stabil tilgang / afgang af kunder. Jeg har dog så stor konverteringsprocent når jeg afholder sådanne opstartsmøder, at det ville være tåbeligt for mig at vælge den strategi.

 

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Som både Lars & Jimmy er inde på, afhænger det lidt af mødets karakter.

Er det et "salgsmøde" før indgåelse af aftale, ser jeg ingen grund til, at du skal have pengepungen frem, er det et arbejdsmøde, hvor der skal fastlægges strategier m.m., er det naturligt at betale. Sådan ser det lidt firkantet ud med mine øjne.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Mette,

Som både Lars & Jimmy er inde på, afhænger det lidt af mødets karakter.

Er det et "salgsmøde" før indgåelse af aftale, ser jeg ingen grund til, at du skal have pengepungen frem, er det et arbejdsmøde, hvor der skal fastlægges strategier m.m., er det naturligt at betale. Sådan ser det lidt firkantet ud med mine øjne.

 

Agree!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)