Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

korrekturlæsning (FREE OF CHARGE)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg flytter til Filippinerne inden for et halvt år, og er interesseret i at opsøge arbejde, som kan udføres via internettet.

Jeg besidder visse kompetencer inden for korrekturlæsning, dog ikke som selvstændig men som lønslave i pensions- og forsikringsbranchen, og det er disse kompetencer jeg ønsker at gøre brug af for at tjene til dagen og vejen i det filippinske øhav.

Da jeg ved at mine leveomkostninger i Filippinerne er lavere end her i Danmark, håber jeg på, at kunne levere en konkurrencedygtig service til en væsentlig lavere pris, men hvad er en lav pris for dig?

Jeg havde forestillet mig et prisniveau på mellem 100,00 kr. - 125,00 kr. i timen. Vil det være en pris du er villig til at betale, for at få læst korrektur på eksempelvis din hjemmeside af en person, som ikke har andet på sit CV end, at arbejdsgiveren synes han er dygtig?

At min arbejdsgiver synes jeg er dygtig, er ikke ensbetydende med at du har samme holdning, så derfor har jeg forestillet mig følgende scenarie:

Har du en hjemmeside eller andet tekstmateriale der muligvis trænger til en opstrammer, så meld dig på banen og uddyb hvad du gerne vil have læst korrektur på.

Udfra henvendelserne vil jeg udvælge x antal opgaver, som jeg omkostningsfrit vil læse korrektur på.

Jeg forventer til gengæld af dig, at du skriver nogle få linier i denne tråd omkring kvaliteten af det udførte arbejde.

Jeg forbeholder mig retten til at kunne takke nej til ekstremt store/tunge opgaver.

På denne måde håber jeg, at få et indblik i om denne branche er en fremtidig levevej for mig.

Jeg håber at høre fra interesserede snarest muligt.

 

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du så ikke tænke dig at læse korrektur på min nye bog, kun ca. 600 sider lang Wink

Nå, spøg til side Skype-BigSmile Det er da et super godt tilbud du kommer med der, og du forlanger jo faktisk ikke noget for det, så håber da at der er nogle stykker der vil benytte sig af det.

Personligt har jeg ikke brug for det lige pt. eftersom der ikke står noget tekst på vores side endnu (vi laver nyt), og fordi jeg selv er rimelig skarp mht. korrekturlæsning.

Held og lykke med "kunderne" Skype-CoolSmile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Super tilbud. 

Du må da meget gerne skimte min hjemmeside vedr. linkbuilding igennem.

Ellers held og lykke med projektet i Philipinerne. 

Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Frederik

He he Stick out tongue - Var vist godt jeg lige fik teksten med forbehold med.

Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Fluer

Tak skal du have.

Når jeg klikker på dit link kommer der en fejlmeddelelse frem!!??

 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også gerne benytte mig af dette super tilbud. Jeg har en lille overkommelig hjemmeside: www.far-søn.dk

Send gerne respons tilbage på kent@farogson.dk

På forhånd tak! Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke lige hvad der gik galt, men det er rettet nu :)

Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg returnerer med svar i aften mellem kl. 20-22 til dem som måtte have henvendt sig.

Muligvis før men ihvertfald ikke senere.

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du må også gerne tage et kig på "www.web-base.dk" dette er en midlertid placering af siden indtil vi får den placeret på drlk's hjemmeside.

På forhånd mange tak - og ja du skal få en tilbagemelding. mvh / Jørgen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kigge forbi min side.

Koluda byg

 

Flere har kommenteret at den mangler lidt korrekturlæsning...;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)