Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt opstartet Firma - Ingen kunder Hjælp?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

det er meget muligt du har et smart produkt ?? det kan jeg desværre ikke gennemskue efter at have kigget din side igennem. For det første er det stort set ingen fakta - kun en lang rapport på tysk - hvad skal jeg bruge den til ??.

Så er der en "beregner" som automatisk giver 25% - virker altså meget amatøragtigt. Det betyder at det er fuldstændig underordnet hvordan rummet er indrettet, hvor mange radiatorer, temperatur osv . ?

Din formulering samt utallige stavefejl er desværre også med til at fjerne fokus fra et måske udemærket produkt.

Efter min mening skal du - før noget andet - få skrevet den side fuldstændig om, så alt står klart for den potientielle køber .

Beklager den hårde bedømmelse, men vil mene at det er spildt ulejlighed at gå live med dette projekt, før alle fejlene er rettet.

Tænk på at det er kunden der skal fatte pointen - ikke dig selv .

Held og lykke

Mvh

Jesper

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NimaGreen..

Jeg tror dit produkt henvender sig til specielle kundegrupper.

Hvis JEG skulle sælge den der House heater, eller hvad den nu hed, (Jeg ville kalde den en Heat controller, eller en Varme regulerings dims) så ville jeg se om ikke jeg kunne komme i f.eks. Go'morgen Danmark eller lign.. Der er COP15 og en masse fokus på CO2 lige nu, det var dte oplagte sted at komme og sige: Hej her er jeg!! Mit produkt kan hjælpe til effektivt at nedsætte CO2 forbruget og regulere varen i hjemmet på en smart og billigt måde!!

Hvis jeg skulle være køberen tænker jeg:

"En rumtermostat kan styre op til 8 radiatorer." .... Joooo, men den må da være pokkers kompliseret at montere? Hvor lang tid går der før den har tjent sig hjem igen? ... F.eks. monterings delen er jo rent faktisk nem nok, men så ville dte måske være en fordel at skrive på forsiden: Nem montering som du slev kan klare!

Men jeg ville fokusere på medierne.. Chancen for at folk googler dit firmanavn eller produktnavnet er nok realtivt lille pt...

Det var lige kort fra mig..

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho Tusind tak for respons og jer andre også
Utrolig fedt i overhovedt gider give nogle fif
men ja er ved at se en pointe i det hele nu og fra jeres side af.

tror jeg Re launcer en helt ny side pr 1.1.10

men som sagt er helt Grøn på det her område mht til websites osv.
nogle bøger i kan anbefale?

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

hej

det er meget muligt du har et smart produkt ?? det kan jeg desværre ikke gennemskue efter at have kigget din side igennem. For det første er det stort set ingen fakta - kun en lang rapport på tysk - hvad skal jeg bruge den til ??.

Så er der en "beregner" som automatisk giver 25% - virker altså meget amatøragtigt. Det betyder at det er fuldstændig underordnet hvordan rummet er indrettet, hvor mange radiatorer, temperatur osv . ?

Din formulering samt utallige stavefejl er desværre også med til at fjerne fokus fra et måske udemærket produkt.

Efter min mening skal du - før noget andet - få skrevet den side fuldstændig om, så alt står klart for den potientielle køber .

Beklager den hårde bedømmelse, men vil mene at det er spildt ulejlighed at gå live med dette projekt, før alle fejlene er rettet.

Tænk på at det er kunden der skal fatte pointen - ikke dig selv .

Held og lykke

Mvh

Jesper

 

 

tak for respons jesper

forstår godt hvad du mener når du skriver sådan
den er lidt misledende når man kigger på den som forbruger,

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg lever af at slge intiligent bygningsautomatik, Jeg godt hjælpe dig med at skabe de nødvendige kontakter,

Grunden ril at det er svært at sælge er IHC Wireless, det er et stærkt produkt og med med LK i ryggen-

Sidder du selv og laver det mekaniske?

Ellers har jeg en udvikler der vil kunne udvide dit produkt.

Vh preben

Vær venlig at skrive til mig, for jeg kan om nogen hjælpe dig!!

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er et godt produkt du har der.

Dine tekster lyder som om det er fra fabrikanten du har dem, de taler godt til mig som VVS-nørd, men tror ikke fru jensen får helt fat i meningen da hun har svært nok med af forstå princippet i en alm. termostatventil.

Men rigtigt smart at den regulere på alle ventiler i rummet, så der kommer en jævn varmefordeling

 

priserne er incl alt.. montering mm.  2 x radiatore  til 1149,-  , det er da en dårlig ordre hvis det er i den anden ende af landet

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ingen tvivl om, at du skal have ordnet stavefejl og tegnsætning i en fart. Når du sender en pressemeddelse ud, skal dit website spille 100%, så den ikke ender med at være spildt krudt. Det er altid vigtigt, at al din kommunikation har en nogenlunde ens tone; derfor skal pressemeddelse og website også have en vis sproglig synergi. Og der findes mange tekstforfattere, der kan hjælpe dig med den slags til nogle fornuftige penge - også herinde.

Mvh

Thomas Thomsen

 

 

 

 



www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på min hjemmeside www.beboerforum.dk - måske kan et samarbejde have din interesse. Går du alene efter selve foreningen eller også medlemmerne hver især,

mvh

kjeppe

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad nu hvis du lufter ud? Er systemet så intiligent at det ved det?Smile

Ik for at nedgøre dit system men det er ikke nok at man kun kan regulere radiatorer, Ihc har også stand alone muligheder men samme enheder kan kobles op til en controler som er super intiligent det styrer lyset, vinduer ,varmen, pumpe, osv .

Og en radiatorventil er jo så intiligent at den åbner og lukker af sig selv,

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

NumaGreen

Lav en aftale herinde med en Amino der kan lave dine tekster og rette hjemmesiden til samt skrive en pressemeddelelse gratis, mod at han i 2 mdr. får 3 eller 5% af salgsordrerne der kommer ind.

Og brug lidt penge på at få den sendt til relevante medier.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)