Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobsøgende inden for salg, kommunikation, og koordinering.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er en ung gut på snart 18 år, jeg er lige i øjeblikket job søgende efter selvstændig i 2 og et halvt år.
Igennem den tid har jeg arbejdet inden for salg - kommunikation og koordinering.

Jeg har skabt min gamle virksomhed ( Makerz Entertainment ), drevet natklubber fra bund til succes, og skabt store som små arrangementer / events landet over. Jeg har en god referance liste som der kan følges op på ifald af dette er nødvendigt.

Mit seneste projekt at starte egen natklub, dette sker i febuar, men derfor søger jeg stadig et job i hverdagen, gerne inden for en af disse tre brancher.

Er god til at holde hovedet koldt i enhver situation, selv den stressende. Det lære man hurtigt når man står på en 20 kunder der river i en fordi de enten mangler bord, eller har andre spørgsmål. Når jeg arbejder og får en opgave arbejder jeg målrettet på at få den udført og få den fuldført med 13 taller, kryds og pil op.

Sporglig kompetencer, jeg taler og skriver Dansk og Svensk flyende. Engelsk tale fungere fint, skriftligt Engelsk halter lidt, men er i gang med aften kurser. Da jeg desværre flyttede til Sverige i den periode hvor man lærte engelsk i folkeskolen.

It -kompetencer, jeg er erfaren i både Word - Excel og Powerpoint, samt god til at benytte programmet C5.

Ellers er det bare at sende mig en mail hvis i har noget der kunne have interesse for mig, eller hvis i har spørgsmål. Min mail er : dz@likecopenhagen.dk

På forhånd tak.

Mvh Daniel.  

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige siges jeg både er PC & Mac mand :-).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)