Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop samt professionel tekst indhold

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle jer amino'er, jeg søger lidt hjælp i denne spændende branche jeg har gået og hygget lidt om et rigtig smart produkt men har desværre ikke erf. inden for salg og marketing og web design osv.
men leder efter nogle som kunne  tænke sig at hjælpe mig lidt på vej og til en god pris self.

www.nima-green.dk
<-- den som skal laves helt og aldeles om til en webshop


MVH Nicholas madsen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicholas,

Har du nogle ønsker til, hvilket shop system du ønsker?
Du er velkommen til at kontakte mig, for et tilbud på webshop.

Alt efter dine krav kan jeg nok give dig en rigtig god pris. (:

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

www.aboutweb.dk har før hjulpet mig med min side ved de kan hjælpe med de fleste shops systemer og ved de kan levere en hjemmeside hurtigt til en billige pris i god kvalitet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicholas!

Du kan selv oprette en webshop hos mig vha. din hjemmeside: http://www.nima-green.dk  og afprøve den. Du får webshoppen gratis i 3 - 4 måneder.

Hvis du bliver tilfreds med shoppen kan du godt lave et link til den på din hjemmeside og dine kunder kan derefter handle. Du kan læse mere på 'Integration'-siden.

Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som serviceres og administreret af mit firma. Du kan læse mere på 'Den fælles betaling'-siden. Du anbefales ellers til at læse mere på 'Hurtig hjælp'-siden.

God fornøjelse.

Chuuuuu

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jamen det kan vi da godt hjælpe dig med. Vi kan lave selve shoppen for kun 9.995,- inkl. første års hosting og betalingsgateway. Du skal dog selv lægge produkter og tekster ind (eller få nogle andre til at hjælpe med dette hvis du ikke mener at du kan skrive teksterne selv). 

Du kan læse mere om vores produkt på http://getashop.dk eller fange mig på rl SNABE-A getashop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Modsat Rasmus holder jeg mig helst langt væk fra koden - men teksten hjælper jeg gerne med. Hvis du får brug for dette, er du mere end velkommen til at sende mig en mail. Så tager vi den derfra.

 

- Simon (mail@simontoerring.dk)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoholas.

Flot hjemmeside og næsten i top med teksterne.

Før du bruger en masse penge, så kan du kontakte mig da jeg yder gratis råd og vejledning. På den måde sikre du dig, at du ikke bruger penge på noget du lige selv kan lave med min hjælp.

Godt nytår.

mvh

Glenn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)