Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler der danske fora?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Jeg sad lige og tænkte på om der findes (relativt kendte og stuerene) interesser og nicher, som ikke er repræsenteret på et eller flere danske fora.

Der er jo efterhånden fora til alting - hvilket på mange måder er positivt, men det ville da være ærgerligt hvis der sad en masse danskere med en fælles interesse derude, som man kunne få til at snakke lidt mere sammen.

 

Selv tænkte jeg lidt på boligindretning, design og møbelklassikere, men lad mig høre jeres ideer :)

 

- Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidste du har ideen der kan fungere og du kan få det op at køre , markedsførere det rigtigt , er der 1000 vis emmer du kan gå i gang med .Smile

Det er fordel du ved meget om emmet så kan du bloggen om det i starten og skrive gode artikler jævnligt , da det kræver  sikkert lidt hårdt arbejde og lidt held , for det lykkes for dig.

Møder du de rigtige kontakter , der gør det lettere at få succes , er det en fordel

Kort forklaret , uopdaget forum det er uopdaget emme hvor du kan skrive så godt om , så der kommer bruger.på siden

 du kan finde nogle der kan blogge om emmet  og der kommer bruger efterhånden

du kan søgeord optimere så det ligger før de andre sider , så kommer der blogger måske og bruger

Husk at Danmark er et lille land fordelen i Danmark er der er mange der kun søger danske når de søger på søgemaskinerne .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Mikael !

 

Jeg tænker faktisk lidt på at lave et forum om dansk design og den slags. Spørgsmålet er bare om det skal være dansk eller engelsk og hvordan det skal udformes. Eventuelt kunne man knytte en slags marked til.

Klimaet er jo en del oppe i tiden (og vil sikkert være det nogle år fremad), men der har klimadebat.dk ligesom sat sig :( Jeg tror kun man kan vippe dem af pinden, hvis man får nogle eksperter til at blogge derinde - hvilket sikkert også bliver halvsvært.

 

Jeg tænker videre. Der må være nogle uopdagede guldgruber derude !

 

- Simon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)