Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online med ny Web-Shop -hvad synes i?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg synes det er flot side, men der er en masse tekst som ikke rigtigt virker efter hensigten....

skrittypen er enten forkert, for lille skrifstørrelse eller andet

fakta er i hvert fald at følgende skrift virker for lille:

Levering
Babybow.dk prøver at efterstræbe, at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 12:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 12:00 bliver først afsendt dagen efter.

Babybow.dk sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato, der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog, at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender babybow.dk naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage. babybow.dk tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette

Fra Møldrup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig side.

Ville dog anbefale at billederne gøres lidt mindre, så mindst tre produkter kan stå side om side. Produktkasserne skal være lige store - enkelte steder springer de.

Flyt kreditkortlogoerne ned i bunden, sammen med e-handelsmærket. De fylder og er ligegyldige - alle ved at man kan betale med kreditkort på en webshop.

´Vælg max tre skrifttyper/farver/størrelser og kør igennem med dem (eks. tilbudet i højre side, falder helt uden for grafikken)

Ellers må du have held og lykke med sitet.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden synes jeg du skal se på denne side generelt:::

 

http://www.babybow.dk/shop/cms-21.html

 

Ellers flot..

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine :)

Tillykke med at du har fået lavet en side der er enkel, ligetil og nemt overskuelig, det er en mangelvare i web verdenen.

Kan godt lide dit logo, igen enkelt og simpelt, flot, men som tidligere nævnt, så ville jeg nok også fjerne det punktum..

Nu til fejlene, i IE7 er siden helt galt, det skal ordnes..

Og så er nogle af billederne komprimeret for meget, der er jitter i dem, og det er synd, når siden ellers er så klar og lækker, se. f.eks.

http://www.babybow.dk/shop/daabsbamsen-til-den-244p.html

Det var hvad jeg lige faldt over på 2 mins :)

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, jeg får det med IE7 checket af min grafiker på mandag.. super godt du så det! takSmile

 

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tid, du har helt ret med skriften det får jeg ordnet med det samme, og checker lige produkt´kasserne igen.

Forsat god aften !

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile tak for dine kommentar, du har helt ret mth.skriften  når man bruger Chrome eller Firefox det vil jeg få rettet med det samme!

God aften Smile

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit førsthåndsindtryk er også at siden virker meget overskuelig, og det er nemt at navigere rundt.

 

Synes så også teksten forneden er for lille, og det står ud i en køre. Jeg blev træt at at læse efter 2 linier:-(

Men ellers førsthåndsindtrykket er super godt

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Tak for dine kommentar, sætter pris på din vudering...  Ja jeg kan godt se den er HELT GAL når man bruger Chrome!!  Super at du fanget det, jeg bruger nemilg ikke selv Chrome!

Mange hilsner

Tine

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når jeg sidder og læser det kan jeg godt se at det er for småt.. tak for hjælpen Smile

og god aften til dig Christian!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)