Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lenovo Desktop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har en bekendt, der gerne vil have en desktop til privaten - han er godt vant med den høje kvalitet af sin Lenovo bærbare og overvejer så sådan en blot som desktop. Er der nogen der kan anbefale nogen (der er en A- og en M-serie). Det må gerne være den lille af dem, men det er ikke noget krav. Den skal ikke anvendes til det helt vilde. Er der endvidere nogen der kan gennemskue om der kan tilsluttes 2 skærme.

For god ordens skyld, det skal være en desktop, laptop er ikke en option.

På forhånd tak.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen desktopfans?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De er en uddøende race. Personligt har jeg (indtil videre i hvert fald), fundet min e-soulmate - Lenovo T61 7663 DT6

 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I know og har selv T60 og planlægger x301, men denne her skal ingen steder, så en kende stupid med en bærbar.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil meget gerne være behjælpelig med dette, da jeg ejer en webshop, der forhandler b.la. pcer samt andet indenfor IT udstyr. Derfor vil jeg gerne henvise til min webshop www.tk-datateam.dk

Med hensyn til, om der kan kobles 2 skærme til desktop har jeg en samarbejdspartner der kan hjælpe.

Fortsat god aften

Med venlig hilsen

Morten Dal

www.tk-datateam.dk

 

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TM2Byg,

Hvis du er på udkig efter en Lenovo SFF (Small Form Factor) stationær findes de blandt andet i M serien med Intel processorer.

Small Form Factor er typisk med onboard (indbygget) grafikkort, hvorfor de kun har én skærm-udgang.
Der kan i nogle af Small Form Factor computerne monteres et ekstra PCI-X grafikkort, men det gør computeren relativt dyr.

Har du andre krav / forventninger med hensyn til specifikationer til den lille stationære Lenovo computer?

Mit firma er Lenovo Business Partner, og jeg skal gerne hjælpe dig med at finde en fornuftig pris på sådan en. Skype-Smile

De bedste hilsner

John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
De er en uddøende race. Personligt har jeg (indtil videre i hvert fald), fundet min e-soulmate - Lenovo T61 7663 DT6 

Hej Simon,

T61 er en glimrende bærbar.
Sidder selv ved en Lenovo Thinkpad T61p, og med Windows 7 er den blevet en endnu større fornøjelse at arbejde ved.  Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Hej TM2Byg,

Hvis du er på udkig efter en Lenovo SFF (Small Form Factor) stationær findes de blandt andet i M serien med Intel processorer.

Small Form Factor er typisk med onboard (indbygget) grafikkort, hvorfor de kun har én skærm-udgang.
Der kan i nogle af Small Form Factor computerne monteres et ekstra PCI-X grafikkort, men det gør computeren relativt dyr.

Har du andre krav / forventninger med hensyn til specifikationer til den lille stationære Lenovo computer?

Mit firma er Lenovo Business Partner, og jeg skal gerne hjælpe dig med at finde en fornuftig pris på sådan en. Skype-Smile

De bedste hilsner

John Nielsen
Nielco IT

 

Det var det svar jeg ledte efter, hvad med A-serien hvis jeg går på kompromis med størrelsen, eller skal der også der monteres ekstra kort?

Jeg ved godt Lenovo er dyrt, men det skal bare virke. Den skal kun bruges til internet, mail og et par knap så tunge programmer. Men den skal være støjsvag og frem for alt stabil.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:
Det var det svar jeg ledte efter, hvad med A-serien hvis jeg går på kompromis med størrelsen, eller skal der også der monteres ekstra kort?

Jeg ved godt Lenovo er dyrt, men det skal bare virke. Den skal kun bruges til internet, mail og et par knap så tunge programmer. Men den skal være støjsvag og frem for alt stabil.

Det er muligt at tilkøbe et add-on grafikkort til Small Form Factor computerne. Det er et low profile PCI-X x16 grafikkort.
Med sådan et add-on grafikkort monteret, får du muligheden for 2 tilsluttede skærme.

Har du planer om at placere computeren på bordet eller under bordet?

Til placering under bordet, findes flere modeller kabinetter. Den bedst egnede model kabinet til placering under bordet er en Tower model.
Dette skyldes, at CD/DVD drev ligger vandret i kabinettet. Herved undgår du støj fra cd/DVD mediet.
Et Small Form Factor kabinet er så lille, at producenterne er nødt til at vende CD/DVD drevet om, så det er opret stående.

Hvis det er vigtigt for dig med de to skærme, og du samtidig vil kunne bruge CD/DVD drevet i computeren, vil jeg faktisk anbefale en A58 eller M58 i Tower udgaven.
Det er et lidt større kabinet end Small Form Factor udgaven, men det står mere stabilt, har bedre og mere støjsvag luft gennemstrømning.

Hvis stabilitet og hurtig hardware service er vigtig for dig, vil jeg anbefale dig at overveje at købe en Lenovo ThinkCentre computer med 3 års hardware service.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg er ude i en tower model, kan de så heller ikke som standard håndtere 2 skærme?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)