Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem måde at finde salgskontakter...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hejsa jeg er ny herinde så tag godt imod mig :)

Jeg vil lige dele den her side med jer:

http://www.salgskontakt.dk

Her man man finde eksportører og distributører når man er medlem.

Hav en god aften.

Hilsen
Pernille

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

Velkommen til Amino  Siden du linker til, vil jeg da helt bestemt se naermere paa...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

Med fare for at lyde paranoid og ubehagelig får du lige tre spørgsmål:

Hvorfor er der ikke nogen der vil stå frem med navn og adresse på den side?

Er det dig selv, som står bag siden? I så fald ville det klæde dig at melde klart ud omkring det!

Kan man få bare et lille indblik i virksomhedens fantastiske verden - inden man betaler?

Jeg synes ikke, at troværdigheden er i top Pernille.

Hvis du kan kan gøre min mistroiske tilgang til skamme med nogle uddybende svar, så undskylder jeg gerne på forhånd min hårde velkomst.

Mvh.
René



Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

 

Jeg må nok desværre give Rene Gade ret, den virker meget anonymiseret, det ser aldrig godt ud at man ikke kan se hvem der står bag websiden. Kan ikke forstå at den Bank du bruger til Kredit Kort betalinger på siden, ikke har gjort dig opmærksom på at der skal stå komplet kontakt adresse på siden?

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kommentarne!

Ja jeg arbejder for firmaet og vi har valgt ikke at fremvise vores kontaktinformationer fordi der ydes ikke personlig henvendelse kun via e-mail. Ellers kan det ikke løbe rundt.

Hvad vil I da foreslå ellers at man skulle gøre for at styrke troværdigheden ?


Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-10-2006 18:17:07 Forfatter: PernilleS

Hvad vil I da foreslå ellers at man skulle gøre for at styrke troværdigheden ?




Man kan bl.a. surfe lidt rundt her på amino og finde et hav af gode tips til, hvordan man kan forbedre hjemmesidens performance. Brug søgefunktionen eller bladr lidt rundt i de relevante kategorier - så finder du en masse brugbar info
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg synes det ligner en amerikansk website som vil tage mine penge og give mig en total ubrugelig forhandler liste. bryder mig generelt ikke om sider hvor jeg skal betale for at få adgang, jeg vil have en demo, så jeg er lidt mere tryk og ikke tror jeg bliver snydt. tror de fleste har det sådan
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er alt for lukket til at jeg vil tilmelde mig, der må være en "free tour" så man kan se i mener hvad i siger....!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

Jeg er enig med de andre i, at det er vigtigt at firmaets adresse og øvrige kontaktinfo på websitet. De informationer er vel heller ikke nogen hemmelighed, er de? Man kan jo bare slå op på CVR.dk og finde både jeres adresse og telefonnummer. Jeg tror ganske enkelt at det koster jer kunder at lade være med at skrive disse informationer.

Du skriver at det ikke kan løbe rundt med personlige henvendelser, og at I derfor vælger mail kommunikation. Men spørgsmålet er vel, om det tager længere tid at besvare et telefonopkald end at besvare en mail? Fordelen ved mail er selvfølgelig, at man kan svare når man har tid, og hvis man kører firmaet som en bibeskæftigelse, og har et andet arbejde i dagstimerne, kan man jo ikke tage telefonen...

mvh Carsten




Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille



Jeg synes personligt altid, det er en fordel at spille med åbne kort. Hvis i har vurderet, at det er for omkostningsfuldt at yde personlig kontakt så skriv det på jeres hjemmeside. Man kunne sagtens formulere noget i retning af (uden at have tilstrækkeligt kendskab til jeres virksomhed så det er blot for at illustrere ideen) "for at holde omkostningerne ned for vores brugere, har vi besluttet, ikke at tilbyde telefonsupport. Du kan i stedet benyttet vores LIVE online support eller kontakte os pr. mail..."



Det er altid en god idé med en adresse, men igen kan i jo sagtens skrive på siden, at der ikke er mulighed for personlig henvendelse. Det er en ærlig sag efter min mening.



 



Med venlig hilsen



 



Maria Medard

 

 

P.S. Velkommen på Amino



Side 1 ud af 2 (12 indlæg)