Jeg må nok desværre give Rene Gade ret, den virker meget anonymiseret, det ser aldrig godt ud at man ikke kan se hvem der står bag websiden. Kan ikke forstå at den Bank du bruger til Kredit Kort betalinger på siden, ikke har gjort dig opmærksom på at der skal stå komplet kontakt adresse på siden?
Ja jeg arbejder for firmaet og vi har valgt ikke at fremvise vores kontaktinformationer fordi der ydes ikke personlig henvendelse kun via e-mail. Ellers kan det ikke løbe rundt.
Hvad vil I da foreslå ellers at man skulle gøre for at styrke troværdigheden ?
Hvad vil I da foreslå ellers at man skulle gøre for at styrke troværdigheden ?
Man kan bl.a. surfe lidt rundt her på amino og finde et hav af gode tips til, hvordan man kan forbedre hjemmesidens performance. Brug søgefunktionen eller bladr lidt rundt i de relevante kategorier - så finder du en masse brugbar info
jeg synes det ligner en amerikansk website som vil tage mine penge og give mig en total ubrugelig forhandler liste. bryder mig generelt ikke om sider hvor jeg skal betale for at få adgang, jeg vil have en demo, så jeg er lidt mere tryk og ikke tror jeg bliver snydt. tror de fleste har det sådan
Jeg er enig med de andre i, at det er vigtigt at firmaets adresse og øvrige kontaktinfo på websitet. De informationer er vel heller ikke nogen hemmelighed, er de? Man kan jo bare slå op på CVR.dk og finde både jeres adresse og telefonnummer. Jeg tror ganske enkelt at det koster jer kunder at lade være med at skrive disse informationer.
Du skriver at det ikke kan løbe rundt med personlige henvendelser, og at I derfor vælger mail kommunikation. Men spørgsmålet er vel, om det tager længere tid at besvare et telefonopkald end at besvare en mail? Fordelen ved mail er selvfølgelig, at man kan svare når man har tid, og hvis man kører firmaet som en bibeskæftigelse, og har et andet arbejde i dagstimerne, kan man jo ikke tage telefonen...
Jeg synes personligt altid, det er en fordel at spille med åbne kort. Hvis i har vurderet, at det er for omkostningsfuldt at yde personlig kontakt så skriv det på jeres hjemmeside. Man kunne sagtens formulere noget i retning af (uden at have tilstrækkeligt kendskab til jeres virksomhed så det er blot for at illustrere ideen) "for at holde omkostningerne ned for vores brugere, har vi besluttet, ikke at tilbyde telefonsupport. Du kan i stedet benyttet vores LIVE online support eller kontakte os pr. mail..."
Det er altid en god idé med en adresse, men igen kan i jo sagtens skrive på siden, at der ikke er mulighed for personlig henvendelse. Det er en ærlig sag efter min mening.