Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan jeg få nogle meninger om mit site?

 

Og ja jeg er rookie. hehe! Men nu har jeg prøvet, at lave noget der nærmer mig der jeg vil henad :D

 

På forhånd tak

 

Smadsen

http://www.madsensmurerfirma.dk

 

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvis jeg prøver at kigge på den med din målgruppes briller, så tror jeg det vigtigste er indhold og referencer. Dit telefonnummeret og din fysiske adresse er på forsiden, det er også vigtigt.

Der er en del indhold men ikke nok referencer, siden er lidt rodet selv om jeg kigger på det med målgruppens briller. Den kunne godt bruge lidt struktur.

Hvis det kunne lade sig gøre kunne du lave en slags kalender hvor folk kunne se din kalender og måske booke sig ind.

Håber det hjalp lidt.

Men hvis jeg kiggede med mine designer briller så ville jeg have skrevet noget helt helt andet 

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil være en rigtig god ide at få referencer ind, så folk kan se dit arbejde. Om ikke andet så bare skriv, hvilke firmaer eller andet, du har arbejdet for.

Du kan også skrive lidt om, hvor mange I er eller andet, der kan være interessant for kunderne.

Designmæssigt: Det er svært at adskille menu fra selve teksten, da det har fuldstændig samme baggrund.

Hvis du på et tidspunkt gerne vil signalere professionalisme med din hjemmeside, og firmaet begynder at vokse kraftigt, vil det nok være en god idé at få et mere professionelt design. Ellers er det såmænd ok. Det er ikke designet på en hjemmeside, der sælger en murer - det er kvaliteten af hans arbejde.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg syntes du skulle betale de 3000 kr. det koster at få lavet en flot hjemmeside, så din forretning også har en flot præcentation på internettet. for det du har nu, ser ikke ret godt ud, hvis jeg skal være ærlig.
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres hurtige svar. Alle forslag er velkomne.

 

Skulle da også være mærkeligt hvis en murer var bedre til at lave hjemmesider en mure :D

 

Flere forslag er velkomne :D

 

På forhånd tak

Madsen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
ligepræcis...

det kan godt være jeg lige laver en hjemmeside i denne her uge, som du så gerne må få helt gratis, det bliver dog kun hvis jeg har tid, og siden vil være i flash. hvis det overhovedet er noget du gider, så fortæl mig det lige ikke.

jeg trænger nemlig til at få brugt mine flash skills lidt, og så kan jeg jo ligeså godt lave noget nogen kan bruge.

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen dog. En hjælpsom sjæl :)

 

Hvis du har lyst til det. Ved ikke så meget om flash. Men hvis du skal øve dig.

 

Tror jeg da godt det må blive lidt på mig :D

 

Over and out for i aften skal i seng. Tidligt op. Ud og stå på stilladset med krum ryg og stiv ......!

 

På forhånd tak

Madsen

 

 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal ikke øve mig,, hehe .. men bare lige genopfriske metoderne.  jeg skriver en pm til dig senere i ugen hvis jeg er gået i gang med det hele. Jeg bruger bare den tekst og de billeder som du har på din side, så kan det jo laves om senere.  du kan lige skrive din mail adresse i en pm, så kan du se hvad jeg før har lavet. hvis du vil .. 
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
magle...
 

Du er de også velkommen til at opfriske dine skills med lidt hyggelige effekter til mig side.. *ggg*  www.humanisten.dk ;-)

 

vh

 

Peter



Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-10-2006 00:55:26 Forfatter: toptunet

magle...




Du er de også velkommen til at opfriske dine skills med lidt hyggelige effekter til mig side.. *ggg*  www.humanisten.dk ;-)






vh






Peter










 



det må vi lige se på, nu skal jeg jo lige have lavet den anden her,  og det kommer skam også an på hvor vildt det skal være. med hensyn til effekterne. men ellers skal jeg nok lige skrive til dig hvis jeg får tid. (jeg arbejder kun i flash)



Side 1 ud af 1 (10 indlæg)