Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende på 360-design.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Jeg savner lidt hjælp til, hvordan vi får flere besøgende på vores site.

 

Vi har i forvejen adwords og de fleste af vores besøgende kommer fra google, dog skarpt efterfulgt af shoplair.com.

 

Nogen der har nogen rigtig gode forslag?

 

Da vi sælger design boligudstyr og belysning, ville det jo være passende at finde et forum, som snakker om den slags, men jeg har dog ikke fundet et sådant endnu. Kender I nogen?

 

De bedste hilsner,

 

Jonas, 360-design.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at læse "e-pusher" ? :) ..

Ved godt det lidt er et standard svar, men jeg har ikke så mange ideer, lige med det marked der.. Desværre :/ ..

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg har læst light udgaven af den. Der var mange gode råd ja.

 

Det bliver der også arbejdet lidt med. Tænkte måske mere på relevante steder at købe lidt søgeord, hvis det IKKE skal være juboo og msn. Mere fag releterede sider, fora osv.

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Hvad med at trykke 5.000 postkort (eller flyer) og sætte dem i bilruden, i storcenter eller på parkeringspladsen ved ILVA, IKEA eller lign.

 

Blot en idé!

 

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :


Da vi sælger design boligudstyr og belysning, ville det jo være passende at finde et forum, som snakker om den slags, men jeg har dog ikke fundet et sådant endnu.





Hvis der ikke er et forum om det, så har du da fundet et hul i markedet som du kan udnytte så det basker. Du laver simpelthen sådan et forum. Et forum som amino, er et standardforum som er gratis, så du mangler bare et webhotel og at sætte nogle emner op..





Thorborg har jo heller ikke sat det her forum op heeeelt for hans blå øjnes skyld ;-)





Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg er ikke så vanvittig meget for offline markedsføring. Vi har dog en flot streamer i bagruden. Har også haft ganske få postkort liggende rundt omkring, men der er altså laaaang vej fra et postkort til de får tændt computeren og kommer ind på vores side. :-)

 

Det kan slet ikke betale sig. Det eneste sted - offline, som kan betale sig er i BoBedre, men det er mere for goodwill og omdømmet :-)

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
først og fremmest så vil jeg sige du har en meget flot webshop, dog burde du få lavet et ordenligt logo. det ser ikke for godt ud i forhold til det andet. ellers er der jo også jubii osv. du kan tilføje dig, plus alle de link sider du kan finde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Har I et affiliateprogram?
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy,

 

Ja, vi har et affiliateprogram. Jeg ved dog ikke helt hvad det skal bruges til???

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)