Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende på 360-design.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved godt, det er stik imod e-pushers gode råd om offline markedsføring, men min oplevelse er at det alligevel virker! Du skal ikke kaste en million efter projektet - slet ikke, men en omtale i fx Bo Bedre (eller et andet boligmagasin) kan godt give en del.

Jeg har selv brugt Børnemagasinet for at promovere min side. Det har ikke givet det store overordnet set, men vores første annoncering der, gav overvældende respons, og vi kunne mærke det på omsætningen i lang tid efter.
Måske fordi vores navn dukkede op som noget nyt.

Kelkoo (pay per click) er også et godt sted at være repræsenteret :)  

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, BO Bedre er også et af de steder vi helt sikkert skal i. VI har også snakket om andre former for offline markedsføring og har da også brugt lidt på det i form af postkort, flyers og streamer. Men det rykker bare ikke som sådan. Det skal det jo nødvendigvis heller ikke gøre, da det jo også bare at blive synlige. Men selvfølgelig skal man ikke kaste mange tusind kroner efter det, da det hurtigt kan blive dyrt.

 

Men i hvert fald, skal vi i div. fagblade. BÅde fordi vores produkter passer ind i bl.a. Bo Bedre, men også for at kunderne ved at det er noget ordentligt. Ide Nyt har faktisk taget kontakt til os, da de synes vi havde nogle spændende produkter som de gerne ville bringe GRATIS! Sådan noget siger man jo ikke nej til. Så vi skal nok have nogle flere pressemeddelelser sendt ud, så flere blade bliver fanget :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan i hvert fald se, at effekten har været der for os ... MEN: Jeg kan også se nu, at vi har disponeret lidt forkert og undervurderet online markedsføring godt og grundigt. Så vores markedsføringsstrategi skal helt sikkert op og vende i nærmeste fremtid (skal bare lige finde tiden til det!)  
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)