Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man nægte et salg pga. prisen?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor opretter du ikke bare en konto selv. Hvis varen ikke opnår den pris du vil sælge den til så byder din "konto" bare lige før at budet lukker. Det er der flere der gør! Big Smile 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt om det er ulovligt, men det er fandeme dårlig stil :)

Da jeg ikke skal have problemer af nogen art hvor jeg beskyldes for snyd, ved selv at byde på mine egne varer har jeg efter mange timers tænken kun kunnet nå frem til en annullering af salg hvis der ikke bliver budt tilstrækkeligt nok. 

 

Men jeg kan vel godt annullere en auktion hvis jeg har en mistanke, om at en eller flere brugere har snydt undevejs ved at have flere profiler ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Hvorfor opretter du ikke bare en konto selv. Hvis varen ikke opnår den pris du vil sælge den til så byder din "konto" bare lige før at budet lukker. Det er der flere der gør! Big Smile 

Det kan da vist ikke passe. Det lyder hverken som lovligt eller som god forretningsmoral.

/Miriam

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Remydk:

Hvorfor opretter du ikke bare en konto selv. Hvis varen ikke opnår den pris du vil sælge den til så byder din "konto" bare lige før at budet lukker. Det er der flere der gør! Big Smile 

 

Det kan da vist ikke passe. Det lyder hverken som lovligt eller som god forretningsmoral.

/Miriam

Jeg har selv bygget et program der udførte dette ;-) Så længe det ikke er bygget ind i systemet kan det ikke bevises. Om det er god moral skal jeg ikke kunne sige. Spørg måske Skat Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

- At det ikke kan bevises er ikke ensbetydende med at det er lovligt.

Der findes helt sikkert regler omkring auktioner på nettet. Det er nok værd at undersøge dem inden man går igang med opbygge en side, hvor der udelukkende handles med bud.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

du kunne også bare sætte tingene til salg til en super billig pris (mindste pris) og så lade folk byde i en tidsperiode!

altså det hele er sådan lidt poteto potato hehe hvis det er rigtigt stavet :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

du kunne også bare sætte tingene til salg til en super billig pris (mindste pris) og så lade folk byde i en tidsperiode!

altså det hele er sådan lidt poteto potato hehe hvis det er rigtigt stavet :-)

Det er jo bare en helt almindelig auktions side så, det er der ikke meget fidus i :) 

 

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Miriam Frank:

Remydk:

Hvorfor opretter du ikke bare en konto selv. Hvis varen ikke opnår den pris du vil sælge den til så byder din "konto" bare lige før at budet lukker. Det er der flere der gør! Big Smile 

 

Det kan da vist ikke passe. Det lyder hverken som lovligt eller som god forretningsmoral.

/Miriam

 

Jeg har selv bygget et program der udførte dette ;-) Så længe det ikke er bygget ind i systemet kan det ikke bevises. Om det er god moral skal jeg ikke kunne sige. Spørg måske Skat Smile

Nej det er ikke lovligt.. læste jeg for noget tid siden på en ligende dansk side, hvor de forklarer at dette ikke er lovligt.
Men om det er en god forretning med disse øre auktioner ved jeg ikke.
Ved bare at der er en stor en i danmark der har været i tv et par gange.. så der vil ihvertald være noget konkurrence for dig :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Min auktions forretnings idé, er lidt anderledes end almindelige auktioner og derfor vil en mindstepris ikke være en løsning. Den eneste løsning jeg umiddelbart ser er at man kunne lave en sådan klausul der gør det muligt at ophæve auktionen hvis der er en besparelse på 98% eller derover. 

 

Laver du sådan en klausul lukker dit auktionssite hurtigere end du ønsker. Der er ingen grund til du prøver at opfinde den dybe tallerken eller med betingelser prøver at gøre dit site uinteressant.

Prøv noget originalt istedet.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)