Jeg har forståelse for, at man ikke som virksomhed informerer om, at man er i problemer - det kan give usikkerhed blandt både leverandører og kunder. Men jeg finder det beklageligt, at man end ikke informerer sine nøglesamarbejdspartnere om det, når ulykken så endelig er ude - for der er som bekendt altid en virksomhed nr. 2 og 3, hvor man kunne få brug for og glæde af netværket. Vi har været glade for samarbejdet og synes, at det er en stor skam, at en progressiv netbutik må lukke, men er også meget skuffede over, at man end ikke har sendt sine partnere en venlig mail eller brev om, at "det desværre ikke gik"... Derfor vil jeg blot opfordre andre AMINOer til altid at spille med åbne kort om sådanne ting. Det er min erfaring, at åbenhed og ærlighed er alfa omega - både af hensyn til ens egen samvittighed, men ikke mindst fordi Danmark er så lille et (erhvervs)land. Derfor er et forum som dette også så glædeligt, fordi det inviterer til åben dialog og innovation - og hvor folk rent faktisk tør dele nogle hemmeligheder uden at tro, at det underminerer deres egen forretning. |
Hej,
Som jeg skrev i et par andre indlæg, så er børnetøjsbranchen uhyggelig svær. Der er selvfølgelig altid kloge hoveder der vil sige det modsatte.....:):)
Jeg tror dette er normal procedure når man er i problemer......man tænker vel først på sig selv. Det virker helt normalt for mig.