Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprydning i forhindringsbanen - hjælp ønskes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Jeg søger lidt hjælp til at få ryddet op i "hækkene" på min webshop Evigglad & Tusindben (ja, jeg har også læst e-pusher light ;) ).
Selve designet har vi en grafiker på i øjeblikket - det hele gik lidt i ged, da vi fik opgraderet shoppen til en nyere version, så nu ligner den mest en bank!

Men det ændrer jo ikke ved, at det kunne være interessant at høre jeres kvalificerede meninger om shoppen som sådan, hvordan får vi endnu flere kunder i butikken (og frem for alt, må de også gerne købe noget, nu de er der) - I ved... de der ekstra lækre detaljer, som gør udslaget.

Vores konverteringsrate ligger p.t. lige omkring den der berømte ene procent, og den skulle selvfølgelig gerne blive væsentligt højere.

Alt i alt vokser vores kundemasse og omsætning stille og roligt, men vi mangler lige det skub, der skal til for at forvandle godt til supergodt



Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne, dette er mit allerførste indlæg på amino.dk - og jeg vil desværre bare såørge til om du er færdig met dit design på eogt.dk - for det kan dæleme friskes NOGET op. Og jeg er sikker på at en super flot hjemmeside vil bidrage til bl.a. "flere kunder i butikken" :-)

Der ud over skal du have at jeg er imponeret over mængden af varegrupper - lækkert !
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

Som jeg skriver i første indlæg, så er grafikken noget af det, vi er igang med at få frisket op (og som vi har hyret en ret dygtig grafiker til :-) ), så jeg ved godt, den hænger - vi kunne desværre ikke få vores gamle stylesheet med fra den tidligere version.

Tak for dit input :-)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Et hurtigt kig gav indtryk af en velorganiseret butik med det meste af, hvad der er behov for. Men lige et par spørgsmål.

 

Hvad skal I med mit telefonnummer? I vil selvfølgelig ringe i tilfælde af problemer, men skal det være obligatorisk?

 

Det andet er i kurven: "TOTAL EST". Min første tanke var om jeg havde valgt en forkert valuta et eller andet sted! Jeg kan godt se fidusen i at vise leveringsomkostningerne, men er det smart at gøre det undervejs? Især da hvis det giver anledning misforståelse og forvirring.

Beder du folk om at lave anmeldelser? Det giver det et ekstra pift at andre har kommenteret varen. Selvfølgelig er det skidt hvis anmeldelsen er dårlig, men på den anden side kan du pille en vare ud af sortimentet før du får flere klager!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig gode input! Tak for dem...

Jeg havde faktisk slet ikke overvejet at leveringsestimatet kunne være anledning til forvirring, men kan egentlig godt se det! Man kan jo se i vores generelle betingelser, hvad det koster, det punkt fjerner jeg med det samme!

Telefonnummeret - du har en pointe der! Vi forhindrer jo faktisk folk med hemmeligt nummer at handle hos os ;-)

Den med anmeldelserne skal lige tygges på - hvordan opfordrer man lige folk til at skrive anmeldelser på en ikke alt for "anmasende" måde? hmm

Tak for dine input

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Anne



Det der først sprang mig i øjnene da jeg så din side var varegrupperne.
Du har jo sådan set ikke delt dem op i varegrupper men blandet dem ved
at dele det op i grupper og mærker. Jeg synes personligt istedet, at du
skulle dele dem op i varegrupper, og så måske lave en funktion ved
siden af hvor man kunne søge efter mærker, hvis det er det man er til
:D For mig virker det nemlig forvirrende og uoverskueligt, hvis jeg
bare ledte efter f.eks. en bluse til et barn - hvis du forstår ?



Eller er der sådan nogle småting, som "norway krona" og "swedish krona"
- hedder det virkelig det? Tror det vil være optimalt bare at skrive
det på henholdsvis norsk og svensk.

Jeg er også lidt vild med funktionen, at brugere kan skrive anmeldelser
af varene, da jeg selv synes at det giver lidt ekstra når man skal
overveje om man vil købe varen.



Ellers er det en rigtig spændende side, som jeg efter lidt bearbejdning sagtens kan klare sig godt.



Mvh. Anders Munk


Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Tak for dit svar! Jeg sidder jo her og noterer på livet løs - synes virkelig der kommer nogle rigtig gode forslag på banen. Og det er faktisk dejligt med input fra mænd (vi skulle jo gerne have fat i fædrene også).

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe, jeg er kun 19 så har ikke lige nået at få mig et barn endnu :DD



Men derfor kan jeg vel stadig give mit besyv som flittig e-handler :)


Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :


Dato: 23-10-2006 15:56:39 Forfatter:AnneB Hej med jer,

Jeg søger lidt hjælp til at få ryddet op i 'hækkene' på min webshop Evigglad & Tusindben (ja, jeg har også læst e-pusher light ;) ).
Selve designet har vi en grafiker på i øjeblikket - det hele gik lidt i ged, da vi fik opgraderet shoppen til en nyere version, så nu ligner den mest en bank!

Men det ændrer jo ikke ved, at det kunne være interessant at høre jeres kvalificerede meninger om shoppen som sådan, hvordan får vi endnu flere kunder i butikken (og frem for alt, må de også gerne købe noget, nu de er der) - I ved... de der ekstra lækre detaljer, som gør udslaget.

Vores konverteringsrate ligger p.t. lige omkring den der berømte ene procent, og den skulle selvfølgelig gerne blive væsentligt højere.

Alt i alt vokser vores kundemasse og omsætning stille og roligt, men vi mangler lige det skub, der skal til for at forvandle godt til supergodt



 

Fik goldenplanet naret dig til at opgradere for 5000 kr. eller havde de en bedre pris til dig end mig. ??


Syntes det er dårligt man som bruger skal betale for at få opgraderingen, og så sådan et beløb, når man bare kan oprette sig som ny bruger og få det helt gratis.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Både ja og nej... Helt så enkelt er det ikke, da man jo også liiiige skal flytte varer, beskrivelser osv. over - det ville tage alt alt for lang tid på den måde (og på grund af den oldgamle version, kunne databasen ikke bare flyttes), så ja vi måtte desværre hoste op med de 5000,-

Til gengæld er der intet i vejen med Golden Planets service i det daglige, så dem betalte vi nu gerne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)