Skriv en mail til dem! :-) Selvfølgelig kun dem, der har indviliget i at I må kontakte dem med tilbud fremover, men der kan du også roligt gøre det. Kommenter deres køb og bed dem om at hjælpe andre brugere med at vælge de rigtige varer ved at skrive anmeldelser om det, de har købt. Tilbyd anmeldere en rabat, et ekstra godt tilbud eller en lille gevinst som tak for hjælpen. Skriv til dem 14 dage efter købet, spørg om de er tilfredse og bed dem kommentere deres køb via et direkte link i mailen. |
Oprydning i forhindringsbanen - hjælp ønskes
Ja selvfølgelig - det er jo den løsning, der ligger lige for, der oftest er den bedste... Sådan går det, når man ikke kan se skoven for bare træer ;) (hmm hvordan pokker quoter man i det her forum?) |
Hej der.. Jeg kan absolut kun tilslutte mig ideen om at sende en opfølgningsmail til kunderne - 6-8-10 dage efter de har modtaget varen.. du kunne jo så overveje at lave en "fordelsklub" for de kunder som skriver noget tilbage til dig - lade dem få dine tilbud 24 timer før andre etc.. på den måde kan du opbygge noget mere kundeloyalitet.. samtidigt med det, kunne du måske lave et lille "anbefal" system, så folk skriver deres positive feedback, og når de så har gjort det, så får "tilbudet" om at sende den anbefaling videre til nogle af deres venner - nu de jo lige er igang.. Håber det kan bruges ;-) /P |
Google analytics giver rigtig gode muligheder for at spore fx købsprocesser, så man kan se, hvornår folk fx typisk falder fra |
Hej Anne Er det en GoldenPlanet løsning, som I bruger eller har i skiftet? Mvh Mette |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"