Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing af Webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu åbner min web-shop og jeg skal derfor igang med at gøre den kendt. Jeg har købt reklame på net-baby.dk og overvejer at gøre det samme på voresborn.dk. Nogen der har andre forslag og som har haft god respons fra andre sider ?





Jeg har tilføjet mine linkgoogle og håber nu på en god placering. Hvordan kommer man op i toppen af venstre del af siden. Jeg ved godt at man kan købe sig til en plads i højre side, men jeg vil nu hellere stå i venstre side. Er det noget med hvor mange der linker til sin side eller hvordan fungerer det ?



 



Min shop hedder www.marela.dk og sælger legetøj fra Smoby.





 





Mvh. Lone





Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone,

Det tager lidt tid at komme "til tops" på Google, men hvis du sørger for at have dit link mange steder (og i din signatur, som du jo har), så er du godt på vej.

Jeg kan i øvrigt anbefale dig at udveksle links med andre sider - jeg har fx en shop med børnetøj, og vi har aftaler med et par legetøjsbutikker og en skobutik. Det giver dels højere pagerank på Google og så er der jo en lille "risiko" for atr det også giver flere besøgende.
Man kan også reklamere for hinanden i nyhedsmails mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 24-10-2006 08:33:15 Forfatter:Lady_Godiva


Nu åbner min web-shop og jeg skal derfor igang med at gøre den kendt. Jeg har købt reklame på net-baby.dk og overvejer at gøre det samme på voresborn.dk. Nogen der har andre forslag og som har haft god respons fra andre sider ?

Jeg har tilføjet mine link på google og håber nu på en god placering. Hvordan kommer man op i toppen af venstre del af siden. Jeg ved godt at man kan købe sig til en plads i højre side, men jeg vil nu hellere stå i venstre side. Er det noget med hvor mange der linker til sin side eller hvordan fungerer det ?


Min shop hedder www.marela.dk og sælger legetøj fra Smoby.


Mvh. Lone



Hej Lone

Du kunne have et menupunkt på din webshop, som hedder LinkPartner eller hvad den nu skal hedde, hvor du kan vise, hvem du linker til og hvem der linker til dig...på den måde får dine linkpartnere lidt eksponering ligesom dig..det lyder måske lidt fjollet, men den virker.

Jeg har ikke selv sådan et menupunkt endnu men min pagerank er gået fra 0 til 2 på et par måneder ved at jeg linker fra nogle relevante portaler/communities.

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen, så vil jeg da igang med at lede efter nogle relevante linkpartnere - nogen som tilbyder sig ?



 



Lone



Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Start evt. med at gå på google og skeiv "tilmed link" og lignende...

Held og lykke med biksen...


Med venlig hilsen

Charly tyllesen
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone



 



Tillykke med din nye butik.

Sørg for, at bytte links med alle dem du kan - skriv rundt og spørg.



I øvrigt findes der en del gratis linksamlinger, hvor du kan lægge dit link ind  - her er nogle af dem:




 www.smarteunger.dk

www.troldeby.dk

 

Held og lykke med butikken!



Mange hilsner



 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med din butik.

 

Jeg har god erfaring med at annoncere på de debatfora, hvor der er mange mødre, som f.eks. www.babyklar.dk, jeg annoncerer også på et mindre forum, hvor jeg samtidig er aktiv som debattør.

 

Jeg vil gerne bytte link med dig, hvis du skulle være interesseret.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk ikke kun at købe reklameplads. Brug i stedet nogle bytteaftaler.
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan se du har en scannet shop.

 

prøv deres seo modul til shoppen... så kan du komme godt igang med google..

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)