Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing af Webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Du kan også få din side registreret hos os: http://www.shoppingdk.dk/

Toplinks i kategorien Børn er desværre udsolgt, men du kan altid registrere dig gratis ved at linke tilbage til os. Alternativt betale 35 kr. for oprettelse uden at skulle linke tilbage.

 

Med venlig hilsen
Jacob

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-10-2006 20:41:15 Forfatter: Peter Kriegbaum
prøv deres seo modul til shoppen... så kan du komme godt igang med google..



 

Så vidt jeg husker, har netop ScanNets SEO modul fået en hård kritik af SEO-folkene her på Amino....

mvh Carsten

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu tilmeldt mig diverse steder - tak for linkene.



Jeg er dog forsvundet fra Google - i går, kom jeg frem når jeg søgte på Marela, men det gør jeg ikke i dag - det er da underligt. Jeg har også domænet www.smoby.dk - som sender "kunder" videre til butikken. Kan det lade sig gøre at søgeoptimere et domæne som bare sender videre til et andet. Jeg har tilføjet begge sider i Tilføj Link på google.



Jeg må lige ha lavet et menupunkt med link-partnener - så får du lige en besked Lene - for jeg vil da helt klart gerne bytte link med dig.



 



Mvh. Lone



Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan selvfølgelig, som tidligere, anbefale www.engodsag.dk, hvor du intet betaler for markedsføringen, men kun hvis vi skaffer dig en kunde. Smid mig en mail - så kan du høre lidt om, hvad nogle af de andre shops siger om det. Der er 400 med p.t.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)