Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop www.lavpristrykkeriet.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brabrand
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har udarbejdet ny webshopwww.lavpristrykkeriet.dk, og vil meget gerne modtage feedback, for at kunne holde shoppen så brugervenlig som mulig.

På forhånd tak.

Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker meget brugervenlig. Kan ikke lige sætte min finger på noget pt.

Det skulle vel ik være en Web Shop fra Smart Web ApS?

Fra Brabrand
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Nej, det er en hostedshop webshop fra wannafind.dk som iøvrigt kan varmt anbefales.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin webshop :-) Og meget hurtig, det kan jeg godt lide. Det er et stort + for brugervenligheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig hurtig side. og stort sortiment med gode priser. Den bookmark´er jeg lige!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg self. ikke hvem målgruppen er, men for førstegangsbrugere kan bestillingsprocessen godt virker en smule forvirrende hvis man ikke læser informations "bestillings guiden" først, tror det ville være en go idé, kort, når man vælger en varer at forklarer at vedhæftede filer oploades efter betalingen.

Ellers synes jeg det virker som en rigtig god og brugervenlig hjemmeside.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun lige skimmet forsiden igennem, og det første der faldt i mine øjne, var skriften i menupunkterne på topmenuen. Det står meget gnidret på min skræm, og det virker lidt forstyrrende.

 

Ellers ok side :o)

Fra Brabrand
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for al den positive feedback. Målgruppen er både folk med og uden kendskab til tryk. Mht. vedhæftning af filer som den sidste del af bestillingen har vi nu lagt en "1-2-3 trin for bestilling" på forsiden, så man kan se at vedhæftningen foregår til allersidst.

Lyder mystisk med topmenuen Kent, da det ser fint ud på alle vore skærme :)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, meget fornuftig shop. Potentielt er der dog et problem med at man skal exempelvis vælge antal, farver, papir, FØR man får vist en Call to action knap.

(http://lavpristrykkeriet.dk/tryksager/13-visitkort/16-luksus-visitkort/)

Det betyder at man rent faktisk kan blive i tvivl om det er en udsolgt vare, eller hvad det er meningen man skal gøre EFTER man har valgt de 3 ting (det bliver ligsom først klart efter man har valgt dem). 

Det kan betyde nogen afbryder foretagenet, fordi de ikke kan forudsige hvad der kommer til at ske, eller hvad der er meningen man skal. 

-Karsten

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger sådan, kan jeg godt blive i tvivl om det skal være sådan. I hvert fald har jeg sendt dig et screenshot, så du kan se hjemmesiden fra min skærm.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)