Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye input ønskes til webshop.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til jer alle

 

Allerførst vil jeg gerne sige, at jeg er rigtig glad for, at jeg i sin tid fandt Amino. Jeg læser nu næsten dagligt og lærer af det. Dejligt, at have sådan et sted at søge efter svar på de spørgsmål, der måtte opstå undervejs.

 

Jeg har bedt om hjælp før og forsøger mig nu igen.

 

Jeg har en webshop hvorfra jeg sælger mine og min datters håndlavede smykker.

 

Jeg kunne godt tænke mig nogle input til shoppen, brugervenlighed, gode ideer, og hvad I ellers måtte ønske at kommentere. Jeg læser ivrigt i E-Pusher (Light-udgaven...sparer sammen til den hele, for hvor er den god) og har forsøgt at tilrette ud fra de svar jeg tidligere har fået ( og med hjælp fra en meget hjælpsom Amino), har brugt en del penge på markedsføring og -i disse tider - tænker julestrategier.

Men jeg har set så meget på min egen shop, at jeg jo nok er noget blind for div. fejl og mangler.

 

Jeg håber, I har tid til at se på den og lige give en kommentar.

 

Jeg vil jo rigtig gerne have (flere) glade kunder.... :

 

Mange hilsener Ilse

 


 

 

 

 

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

 

Der er umidbart ikke nogle store fejl på din webshop, men der er efterhånden så mange der sælger den type smykker på nette, derfor er det et spørgsmål om at bruge penge på noget markedsføring fra din side. det er selvfølgelig svært at markedsføre noget som ikke har et navn folk direkte kan søge på, og kampen om ordet smykke er høj inde på google.dk, men prøv så vidt muligt at bruge lidt penge på markedsføring, og se om det giver lidt afkast, for man kan have en nok så flot webshop og gode produkter, hvis folk ikke kan finde dem hjælper det ikke.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magle

 

Tak fordi du lige kikkede forbi min shop og kom med en kommentar.

Du har helt ret i, at vi er mange om at sælge smykker på nettet, men det handler vel i bund og grund også om at lave noget, man "brænder for".

Indtil videre ligger vi ganske pænt på Google, når der søges på øreringe, og det er det, vi gør det mest i, men ellers er markedsføring jo en større videnskab. Jeg har da fået lært at forsøge at målrette mine kroner. Men holder da hele tiden øjnene åbne for nye ideer.

Dejligt, at du ikke lige fandt de store fejl og mangler.

 

Er der mon nogle, der har andre input?

 

Mange hilsener Ilse

 


 

 

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Jeg kom lige til at tænke på, om der er nogen, der kan forklare mig, hvorfor mine produkter ikke kommer frem ved en billedsøgning på Google? Det kan jeg ikke regne ud.

 

Mvh Ilse

 


My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilse!


Jeg synes det er en rigtig flot side du og din datter har. 


Umiddelbart faldt jeg kun over en ting måske to, nemlig da jeg prøvede at ”købe ind”, varen blev puttet i kurven, men så skete der ikke mere.


Måske var det en god idé hvis man allerede her fik muligheden for at handle.


Jeg sad og ledte menuerne igennem, indtil jeg i den øverste fandt en lille en, hvor der stod ”bestil”.


Hvis siden i stedet havde skiftet til ”vil du købe mere, eller vil du handle nu”, havde jeg følt mig bedre tilpas.


Så til det måske andet: Menuen i venstre side står i sort, og er ikke særligt læsbart, i hvert fald ikke for mig (+3 briller).


Med hensyn til dine billeder og søgemaskiner: Uden at ha’ ret meget forstand på det, kan jeg se, at jeg ikke kan højreklikke på billedet og se dets egenskaber, jeg kan heller ikke tage en kopi, så billedet er låst, måske derfor det heller ikke ses af søgemaskinerne.


Mange hilsener Erling


NB: Normalt ville jeg ikke skrive om hvorfor dine billeder ikke kan ses på søgemaskinerne, for det har jeg ikke forstand på, men jeg kan jo se, at mange af de kloge hoveder, har meget travlt for tiden, og ikke har mulighed for at hjælpe, så dette skulle så være mit bud.


 


Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Erling

 

Tusind tak fordi du kikkede ind....og for dine pæne ord.

Det er netop sådanne bemærkninger, jeg efterlyser. Jeg fandt derigennem en lille fejl med farverne, som jeg ikke selv har fået øje på.

Jeg har gjort skrifttypen lidt større i produktmenuen og markeret bestil knappen med store bogstaver. Det er hvad jeg lige nu kan finde på...

Dine bemærkninger om at handle direkte efter at have trykket på køb-knappen må jeg lige tænke over.... jeg kan jo godt se, at det er lidt en omvej først at skulle lede rundt i menuerne.

 

Måske har du ret i, at det, at jeg har låst mine billeder gør, at de ikke bliver vist i Google billedgalleri. Jeg har gjort det, fordi jeg har været ude for , at der var en der kopierede rigtig mange af vore billeder og udgav billeder og design for sine egne med salg for øje, og det er jo ærgerligt, det er jo et stort arbejde at designe og tage billeder. Heldigvis genkendte en kunde vore billeder og gjorde opmærksom på det.

Nå, men jeg vil da prøve at "låse" billederne op og se om det hjælper.

Tusind tak for din hjælp og fortsat god aften.

 

Mvh Ilse


My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke om jeg har overset det, men kan ikke se hvad jeg har i min indkøbskurv, der står bare et beløb. Ville være mere tryg hvis jeg vidste hvad der var i min indkøbskurv.
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "Den innovative"

 

Jeg synes ikke, du har overset noget, men ved tryk på "Vis kurv" kommer indholdet af indkøbskurven frem. Dette kan også gøres under bestil. -Og din bemærkning får mig jo så til at tænke, at jeg må have tryllet "Vis kurv" om, så man kan se, det er en knap... så tak for det.

 

Mvh Ilse

 


My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det med indkøbskurven, der kan jeg henvise til Martin Thorborgs e-pusher, hvor han lægger ud med "og hvis kunden ikke kan se sin indkøbskurv" eller noget i den retning. Det giver bare en helvedes masse tryghed når man kan se indkøbskurven.

Læs lige forordene fra hans bog, det giver en god forståelse for hvad jeg mener.
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Glimrende shop I har - men - for der er jo altid et men, specielt når beder om at få kritik.

 

Jeg synes der er mange punkter på forsiden, jeg ville slå nogle af dem sammen, og koncentrer forsiden om det væsentlige - nemlig at kunne købe. Dette kunne evt være i form af nogle store ikoner til dette. se evt. her hvad jeg tænker på: http://www.citykunst.dk/  de har over 10.000 forskellige varer, derfor de mange punkter, så I ville kunne nøjes med meget færre. Nogen der er gået i den helt anden grøft er dem her, det er meget enkelt. http://www.gunsandgents.dk/101/0/pageserve.php/

 

Så kan jeg godt lide mennesker, dem er der ikke mange af på siden, så evt. nogle billeder hvor man så sammenhænge hvori produkterne bliver brugt.

 

 

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)