Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye input ønskes til webshop.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

Til "den innovative"

Ja, det er fantastisk god læsning, jeg vil sætte mig ned for at studere lige præcis om dette punkt, for du har nok ret i, at det er vigtigt.... Tak for rådet.

 

Til Jesper Sommer

 

Tak for ordene...det er bare super med noget kritik, det er jo lige det, jeg beder om.

Dejligt med et par eksempler. Det vil jeg da lige tænke over, men måske er det nok at ændre forsiden, så der kommer "mennesker" på. Det er en rigtig god ide, som jeg har tænkt over, men ikke tidligere som forsidebillede, men det vil nok virke ret godt.

Så jeg må finde mig et par piger/ kvinder, som er villige til at stå "model" og på  den måde være eksponeret, og så tage et par gode billeder.

Tusind tak fordi I gad komme med jeres rigtig gode kommentarer.

Og hav en fortsat god weekend.

 

Mange hilsener Ilse


 

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ilse

 

Hvis du vil have flere kommentarer, så kommer jeg gerne med et par stykker.

 

Den første er, at det er en meget flot butik. Jeg kan rigtig godt lide den røde forside, men synes den bliver "ødelagt" af, at du har linket til "engodsag" og teksten "nyheder" udenfor rammen.

 

Det første punkt jeg valgte at se var Brocher, her er 5 af 9 varer ikke på lager. Det er for mange. Hvis det er nogen der kommer igen, så skriv det, eller også skal billederne væk.

 

Jeg kan se, at du tager imod eDankort. Jeg er en af dem, som også havde det logo på siden, men ikke var klar over, at det krævede et specielt stykke software i webshoppen for at kunne modtage dem, og det var ikke muligt i min webshop. Så jeg havde reklameret for noget der ikke var muligt. Jeg skriver det, for det kunne jo være at der var andre end mig der ikke kender eDankortet.

 

I leverer til Danmark, Grønland og Sverige. Hvad med de øvrige lande, kan man ikke få sendt dertil?

 

Ellers som sagt, en flot butik.

 

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene

 

Først tak for dine ord, det er rart at høre, at andre synes, shoppen ser godt ud.

Og jeg må sige i lige måde, spændende butik, du har.

Jeg har fjernet teksten i den højre ramme, for du har helt ret, det pyntede ikke, - og er nu igang med at finde ud af at få placeret "En god sag"-logoet nederst, det vil vist se pænere ud. Jeg kan ikke rigtig komme på andre anbringelsessteder.

Ja, selvfølgelig skal der ikke være så mange udsolgte varer, prøver at følge med med opdateringen, men har haft nogle foto-problemer. Der skal mange billeder til, når man ikke laver ret mange af hvert smykke. Så mit valg gik på ganske få broscher i en periode eller flere, og så var de fleste solgt. Men det er selvfølgelig bare at lukke dem....eller, som du skriver, gøre opmærksom på, hvornår de er til salg igen.

Jeg har også jævnligt problemer med e-dankort...handlen bliver ikke afsluttet. Det er kun enkelte, der går igennem.  Jeg vidste ikke, at der skal special-software til, og har ikke hørt om det, så det skal jeg da have checket op.

Mhb på leveringslande er jeg startet op med Danmark, og lukker så meget langsomt op for flere. Men det kommer nok, jeg skal bare være sikker på, at jeg har styr på div. forsendelsesmetoder, moms og hvad der måtte være.

Tak for dine kommentarer, det er dejligt at få mulighed for at se sin shop med andre øjne og samtidig lære noget af andre, der måske har været samme overvejelser igennem engang.

 

Mange hilsener Ilse

 


 

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilse


Det er ikke fordi at jeg kan hjælpe dig med det problem, som du skriver om.


Men da du åbenbart har dette iværksætter-gén i dig kan jeg måske hjælpe dig med at supplere din indkomst. Der er tale om et simpelt koncept, som alle kan magte og som kan udføres hjemmefra.


Prøv at se på min hjemmeside: www.teamlotus.acnrep.com og lad mig vide om du ønsker yderligere oplysninger.


Mvh


Leif Johansen



Side 2 ud af 2 (14 indlæg)