Jeg bruger summa v3 og har fået et lille problem efter afslutning af regnskab 2009.
Da jeg started 2010 er datoformatet ændret og jeg kan ikke skifte tilbage igen, det giver så følgende problem:
1. Når jeg vil ændre noget i "egenskaber for regnskab" og vil trykke ok så kommer der en fejlmeddelelse hvor der står "1-1-2010 is not a valid date" og bliver nødtil at lukke uden ændringer træde i kraft.
2. Når jeg skriver en faktura får jeg en fejlmeddelse om at dato ikke ligge indenfor nuværrende moms periode
Er der en der ved hvordan jeg rettet denne fejl???
Er ved årskiftet også skiftet til pc med windows7
Har tænkt på at afinstaller summa og installer igen, men hvis fejlen kunne rettes vil dette være bedst.
Mvh. KJS
KJS Ejendomsservice Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.
Datoen står som d/m/å i både generelt og posteringer, som er de eneste datoer man kan ændre, men hvis jeg kigger under generelt og første og sidste posteringer, så står den som m/d/å og det samme gælder i kassekladden, så der er en konflikt mellem de 2 dato formater.
Mvh. KJS
KJS Ejendomsservice Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.