Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

være rap i replikken, måder at sige tingne på - metafor - slang !

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Det kan vi i Network Marketing - og derfor bliver vi flere og flere der indser den frihed der ligger i ikke at skulle please chefen Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........... ?  Idea StarStarStarStarStar

 

Det var ellers et godt indlæg. Men du kunne ikke dy dig med dit MLM Big Smile og det var en skam. Tænk hvis du en dag lavede et indlæg, uden at nævne dit firma eller MLM Zip it!

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Ulrik Friis Smile

.......rigtig godt og helt nede på jorden svar du kom med der - for sådan som du nævner det kan manges liv blive meget lettere Yes

Mvh. Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Growkorn:

hvordan lære man at være sådan rap i replikken, at hvide hvad man skal sige på de rigtige tidspunkter, at være skarp med sine sætninger.

At bruge slidte metafore har intet med at være rap i replikken... Det drejer sig bare om, at huske dem, og bruge dem i sammenhænge, hvor det er muligt.

Hvis du derimod vil være rap, så gælder der tre ting, som er ualmindelig vigtige!
1: Situationsfornemmelse! SINDSYG VIGITGT...
2: Et sprogbrug, som henvender sig til dem du taler med!
3: Vær dig selv, og gør det naturligt. Dit sprogbrug skal ik være noget, som virker falskt eller forkert, så du skal vælge din "stil" lidt ud fra din personlighed...

Dernæst skal du træne din hjerne til at tænke hurtigt, og vende situationer til noget sjovt. Det er ik noget du lære fra den ene dag til den anden, men hvis en stand-up guy kan lære det, så kan du også...

Når det så er sagt, så skal du overveje, om du egentlig vil ændre dig som person, og "lege" en anden... Hvis der ik er et arbejdsmæssigt forhold, så kan jeg næppe se fidusen, men det er selvfølgelig dit valg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lærte at være rap i replikken i en tidlig alder.
JEg var klassen klovn (Desværre) og der var ikke det jeg ikke gjorde at skægge ting, som fik klassen til at grine. Dette resulterede dog i at jeg har gået på 12 skoler. :( hmm.
Men man skal være sig selv og have en hurtig tankegang. Samtidig skal man vide hvad man snakker om. Man kan ikke være hurtig uden at være intelligent. Medmindre man vender tilbage til at være klassens klovn. Kig dig i spejlet om morgenen og sig " For satan, Det hele er sku så nemt"
Skru bissen på og hver dig selv. Humor er sjovest når den balancere på grænsen til det skøre. Alle enhver ved at humor og intelligens går hånd i hånd når det handler om at få gode relationer til kunder og private. Jeg lærte at intelligens fører en længere ud i livet end noget andet. Se f.eks alle de store videnskabsmænd. Hvis ikke de var så forbandet kloge om det de fortog sig, var de blevet spærret inde.
En klog mand sagde engang: Lyt ikke til kloge mænd. Udvid din viden og lyt til dig selv."

Se nogle afsnit af Simpsons og American Dad. Gode kult tegnefilm fra det store vilde vesten. Disse serier er ekstrem intelligente og gør grin/sætter fokus på livets store spørgsmål på en sjov måde.

MVH
Steffen Petersen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du anonyme Business - ikke rart at kommunikere med en anonym - men jeg tager chansen!

Nå et godt indlæg - tak for det - men kan du vurdere det ?

- nåe ja - et eks. på rap i replikken - lidt hårdt måske men ............okMusic

Business:
Det var ellers et godt indlæg. Men du kunne ikke dy..............

Så pas nu på Music

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej du anonyme Business - ikke rart at kommunikere med en anonym - men jeg tager chansen!

Nå et godt indlæg - tak for det - men kan du vurdere det ?

- nåe ja - et eks. på rap i replikken - lidt hårdt måske men ............okMusic

Business:
Det var ellers et godt indlæg. Men du kunne ikke dy..............

Så pas nu på Music

 

Mærkeligt....på dit billede ser det ikke ud som om, at du kun er 5 år Surprise

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mortenfa:
Der er jo ikke nogen der altid kan sige det rigtige på det rigtige tidspunkt.

Så er det jo netop en utrolig ting at kunne Wink

 

 

Mvh Adam
Danmarks billigste C-map

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business,

Det er jo morsomt nu har vi eksempler i praksis på den rappe replik - her kommer lige en til:

Business:

Mærkeligt....på dit billede ser det ikke ud som om, at du kun er 5 år Surprise

Business du burde vide at det blot er hvad kaldes tidlig aldring:
Definition:

Tidlige tegn på aldringsprocessen viser sig ved subkliniske tegn og indikatorer, fx biologiske eller fysiologiske indikatorer, tidlige tegn på fysisk og kognitive funktionsevnetab, eller fx træthed ved de daglige aktiviteter.

Spændende ikke Wink

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen velkommen til 0.B... Skype-Wondering

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

To ting der er vigtigt for kommunikationen er:

1. At kunne aflæse den man kommunikere til og snakke det samme sprog. Altså skrue ind på den samme bølgelængde og nivue.

2. At kunne og ville engagere sig i vedkommende. Så kommer det helt naturligt

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)