Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp betalingsløsninger

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har læst diverse indlæg og det er alligevel lykkes mig, at blive forvirret. Jeg er igang med min første webshop, har haft webfirma til designet, det bliver lavet i Dandomain shop og jeg er selv glad ved resultatet, det bliver blandt andet betaling og derefter download af diverse PDF filer og på sigt lydfiler. Skal nu have koblet betalingsdelen på og her kommer problemet som mange andre har. Var igang med at skulle søge om indløsningsaftale, da bekendt i Swedbank lod mig vide, at de er igang med at konkurrere mod PBS på betalingsdelen, de kan det samme, dog billigere og dog uden Dankort. Jeg har nu sammenlignet priser, der er mindre oprettelses gebyr til indløsningen og mindre gebyrer på selve transaktionerne, pengene er "mine" efter 2 bank dage, kontra vidst nogle og 20 hos PBS. For at dette kan lykkes skal jeg lave aftale med DIBS (som jeg forstår det). Her har jeg så fået at vide, at det koster ca. 6000 kr. for en medium pakke, samt mdr. gebyr og transaktionsgebyr. Jeg er forvirret.

Hvis PBS løsning, skal man da også betale for en DIBS/eller lignende løsning til ovenstående ca. pris? 

Jeg kan se Dandomain har en betalingsløsnings pakke til en helt anden pris, dvs. billigere - Er det samme snak - eller?

Jeg håber min forklaring er god nok til at få nogle gode tilbagemeldinger, gerne nogle som jeg kan beslutte ud fra.

Venligst

Michael

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

 

Jeg har selv lige været hele møllen igennem og regnet frem og tilbage, det billigste og nok bedste for mig på sigt var en Epay løsning. Og som tingene står pt, kommer du ikke uden om PBS med en DIBS løsning. Men vil tro DanDomain kan gøre det billigst i dit tilfælde da der er tale om et tillægsprodukt, kan se deres liste pris er 99kr/mnd hvis man har en hosted webshop hos dem.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trio 3,

Tak for svaret, hvordan ser du set up så?

Swed+DIBS+Dandomain

PBS+DIBS+Dandomain

Hvor hører Dandomain henne i dette??

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår det: Du har en webshop hos Dandomain. For at kunne modtage betaling  med Dankort/kreditkort kræves der 2 ting:

  • En betalingsgateway
  • En indløsningsaftale

Indløsningssaften kan du indgå med PBS eller Swedbank. For at forbinde din webshop med PBS eller Swedbank, når kunden betaler med kort, skal der bruges en betalingsgateway. Denne gateway kan du så tilkøbe hos Dandomain eller fx DIBS.

 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være med.

Nu skal jeg blot finde ud af om, det at jeg tager Swedbank indløsningsaftalen, påvirker en betalingsgateway aftale - Jeg tænker på prisen af den sidste.

Er der nogen der har erfaring med dette?

VEnligst

Michael

 

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Swedbank arbejder sammen med DIBS & PayEx Solutions. Har du fundet ud af hvad du skal betale hos swedbank og hvilke vilkår de giver dig? Men jeg tror nu næppe de vil være billigere end PBS+Epay eller en anden dansk betalings gateawa.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbud fra Swedbank og det er billigere og bedre betingelser end PBS (kun de to), eneste er, at Dankort ikke kan tages.

Men, DIBS pris er vidst næsten 6000 + 700 kr. pr. mdr. og det er den jeg tænker på nu.

Det skal jo ses samlet, så Swed + DIBS = xx kr.

PBS og ?? = XX kr.

Og det er her jeg fortsat mangler at forstå det sidste. Hvad koster en xx oprettelse + pr. mdr. hvis det er sammen med PBS og hvem kan bruges DIBS, Dandomain? andre?

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Morales:

at Dankort ikke kan tages.

Det er næsten umuligt at drive en dansk webshop med succes, hvis du ikke tager Dankort. I øvrigt overføres beløb fra Dankortbetalinger fra PBS allerede næste bankdag.

Du skal beslutte, hvilke kort, du vil modtage (kun Visa/Dankort eller vil du have kreditkort med). Køb betalingsmodulet hos DanDomain og lav indløsningsaftale for de relevante kort hos PBS.

Du kan jo også kontakte Dandomain, og bede om råd og vejledning.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Morales:

Jeg har fået tilbud fra Swedbank og det er billigere og bedre betingelser end PBS (kun de to), eneste er, at Dankort ikke kan tages.

Men, DIBS pris er vidst næsten 6000 + 700 kr. pr. mdr. og det er den jeg tænker på nu.

Det skal jo ses samlet, så Swed + DIBS = xx kr.

PBS og ?? = XX kr.

Og det er her jeg fortsat mangler at forstå det sidste. Hvad koster en xx oprettelse + pr. mdr. hvis det er sammen med PBS og hvem kan bruges DIBS, Dandomain? andre?

Hej Morales, 

Har du tjekket med Dandomain om du kan bruge din Swedbank aftale i deres system, for det mener jeg ikke at du kan og du kan nok heller ikke bruge en DIBS aftale hvis du laver aftale med dem i din Dandomain løsning (da de er konkurrenter). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som opfølgning på dette.

Jeg fik kontakt med DIBS og der kom et væsentligt oprettelses gebyr på. Så når hele lagt sammen var det en dyr løsning.

Jeg søgte efter samtale med Dandomain hos PBS på en indløsningsaftale og mod en garanti på 10000 kr. som vidst var grundet forretningen, skulle jeg meget gerne modtage aftalen dags dato til underskrift.

Ikke en simpel omgang, men forhåbentligt giver det tryghed og mere forretning på sigt.

Tak for svarene

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)