Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min kompagnon og jeg står og skal have os et par nye bærbare PC'er, men vi er dog lidt i tvivl omkring mærker og modeller.

De skal ikke kunne trække tungt grafikarbejde, men ellers være i den bedre ende til alm. kontorarbejde.

De skal både bruges på kontoret, i bilen og på kundebesøg.

Har i nogen mærker og modeller som i kan anbefale.

Mvh

Lars H.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars H. 

 

Jeg vil anbefale dig en Mac. Nu tænker du sikkert at det er noget være bøvl, men Macs er grafisk stærke og er rigtig gode til kontor arbejde! De får heller ikke alle de problemer som PC'ere får, med at de bliver langsomme, og pludselig bare ikke virker, Macs virker bare.

 

Hvis du nu har nogle windows programmer du skal bruge i din virksomhed så findes der er væld er programmer til Macs der kan køre windows applikationer som:

- Cross over

- Parallels

- VM ware

 

Jeg svarer gerne på spørgsmål hvis du har nogle.

 

DBH Jonas. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars H.:

Hej Aminoer,

Min kompagnon og jeg står og skal have os et par nye bærbare PC'er, men vi er dog lidt i tvivl omkring mærker og modeller.

De skal ikke kunne trække tungt grafikarbejde, men ellers være i den bedre ende til alm. kontorarbejde.

De skal både bruges på kontoret, i bilen og på kundebesøg.

Har i nogen mærker og modeller som i kan anbefale.

Mvh

Lars H.

Hej

Jeg kan ikke anbefale en bærbar, men min erfaring siger mig, at der er 2 muligheder

1) Købe i den billige ende med en rimelig stor HDD og RAM

eller

2) Købe de dyreste og mest fremtidssikrede

Ved at købe de billige er der ikke de store problemer med en udskiftning efter 1-2 år. Ved køb af de dyre, så skal I være vågne og være opmærksom på, at de kan opgraderes løbende for at følge med udviklingen. De skulle jo gerne holde 3-4 år.

Om det skal være windows PC'er eller Mac er et temperements spørgsmål, men min opfattelse er, at I skal undgå Fujitsu-Siemens grundet deres håbløse trådløse netværk.

Bare et lille indspark fra en bruger og absolut ikke hverken IT-prof eller nørd.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på Lenovo's T-serie. Billige er de ikke, men til gengæld kan du stole på dem - en sand drømmepartner :)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun nævne, at jeg er en glad Dell bruger siden 1995.

Før i tiden kunne man forhandle med Dell om prisen - nu kan man 'kun' forhandle sig til en 3-årig forsikring. Og den er bestemt værd at tage med.

Ringer man inden kl. 14 med problemer, så kommer der en tekniker næste dag. Og dette uanset om man selv er skyld i fejlen - f.eks. 1 liter cola i tastaturet.

De reparerer/ombytter helt uden problemer.

Hilsen

En glad Dell-bruger..

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Donbæk:

Jeg vil anbefale dig en Mac. Nu tænker du sikkert at det er noget være bøvl, men Macs er grafisk stærke og er rigtig gode til kontor arbejde!

Du har ret i, at MAC er stærke ret grafisk, men til kontorarbejde, er der da ingen forskel på dem og en almindelig pc!

MAC har sine forcer i forhold til grafik og musik, mens en PC har forcerne indenfor daglig dags ting, spil mm...

Ved at købe en MAC til de nævnte forhold, så køber man et produkt, hvor man slet ik udnytter spids kompetencerne eller maskinens generelle forcer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jeg kan kun nævne, at jeg er en glad Dell bruger siden 1995.

Før i tiden kunne man forhandle med Dell om prisen - nu kan man 'kun' forhandle sig til en 3-årig forsikring. Og den er bestemt værd at tage med.

Ringer man inden kl. 14 med problemer, så kommer der en tekniker næste dag. Og dette uanset om man selv er skyld i fejlen - f.eks. 1 liter cola i tastaturet.

De reparerer/ombytter helt uden problemer.

Hilsen

En glad Dell-bruger..

 

Hmmm. En bærbar med problemer, og hurtig udrykning. Det har jeg ikke oplevet.Wink Spøg til side jeg har kun prøvet Dell's stationære, og det er ikke noget at råbe hurra for.

Jeg har HP'er gennem nu 3. år uden problemer af nogen art. Trænger efterhånden til udskiftning, idet den ikke kan tage mere RAM.

Ja, det bliver HP igen, igen.

Hilsen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg var indtil for 3 dage siden en inkarneret windows bruger. Jeg skiftede til Mac i gaar og jeg skifter ikke tilbage til Windows. Det er meget nemmere paa Mac og den har ikke alle mulige og umulige knapper man skal trykke paa ti tide og utide, videre naar man starter .... ja saa starter den paa 30 sekunder.

Jeg vil forslaa at i tager et godt kik paa Mac, den koster lidt mere men taenk paa hvor meget der kan spares ved at computeren ikke crasher hele tiden...

Mvh

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med den crasher hele tiden...?

Jeg kører Windows Vista uden problemer, og det er sjældent den crasher. Kun er det et problem, når jeg downloader 3.partsprogrammer.

Hilsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Jeg kører Windows Vista uden problemer, og det er sjældent den crasher. Kun er det et problem, når jeg downloader 3.partsprogrammer.

Vista er noget lxxx... Du skal til at få Windows 7, det virker altså bare...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)