Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tonny Skov Pedersen:

Jeg kører Windows Vista uden problemer, og det er sjældent den crasher. Kun er det et problem, når jeg downloader 3.partsprogrammer.

Vista er noget lxxx... Du skal til at få Windows 7, det virker altså bare...

 

Hej

Ja, jeg nævnede også noget min nuværende bærbare, så det må næsten ligge til højrebenet med Windows 7. Jeg har forresten også Widows XP, simpelthen fordi der stadig er netværkssteder, jeg besøger, som ikke engang kan kommunikere med Vista. De er selvfølgelig dårligt kommet ind i den 21. århundrede.

Men tak for anbefalingen.

Hilsen

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige helt klart en thinkpad T, det er de pæneste og de er ret holdbare.

Det er noget vrøvlv det med at pc er bryder sammen software mæssigt.

Den her er f.eks. god http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1673 ville jeg mene, den er heller ikke super stor.

Jeg har engang tabt min thinkpad fra 2 meters højde på sten gulv, og den fik ikke et mærke og kørte vidree som om intet var hændt. Det var endda en R model, T model skulle være mere solide.

Husk at vælg windows 7 eller evt windows xp. Hvis du skal være hurtigere er det bedre med en 7200 rpm harddiks end 5400 rpm.

Mvh

 

 

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Der er også den her :http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2902 den er billigere og sikkert næsten ligeså god. Det er selvfølgelig åndsvagt at vælge xp når det er så gammelt på den anden side er det nok det mest stabile og i virkeligheden sikkert hutigst til almindelig brug.

 

 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville købe en Dell XPS eller en Alienware M11x eller M15X Smile

Angående problemer med Windows VISTA eller windows 7 så ville jeg ikke bekymmere mig. Jeg har selv kørt vista siden det udkom og har aldrig haft problemer. Nu køre jeg Windows 7 og her skal du bare huske at købe en professionel version! Så får du et vitual XP OS med, så du undgår problemer.

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nu synes jeg alligevel at af de to thinkpadder jeg linkede til er den billigste bedst, fordi den dyre har en ret høj opløsning på en lille skærm, og det kan godt være irreterende fordi alt ting bliver mindre.

Høj opløsning er mest vigtigt hvis man skal en masse med grafik, eller laver noget hvor der er nødvendigt med mange vinduer og/eller programmer samtidig (f.ek.s. finans ting).

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med den crasher hele tiden...?

Hej Tonny,

Det er maske bare mig som er uheldig, men jeg syntes ofte at min Lenovo T 61 blev meget langsom enten var Oulook umuligt eller den installerede en af de utrolig mange updates som Microsoft sender ud og det har jeg bare ikke taalmodighed til. Jeg har hort at folk med Mac ikke har de samme problemer saa jeg valgte at skifte, nu maa vi se om det bliver bedre, men so fare so good. Det her er ikke en religion, hvis en dag at Windows er bedre saa skifter jeg til Windows...anyway de fleste af de vaerktojer jeg bruger er web based anyway saa jeg er ikke afhangdig af operations systemet.

Mvh

Peter

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Det er maske bare mig som er uheldig, men jeg syntes ofte at min Lenovo T 61 blev meget langsom enten var Oulook umuligt eller den installerede en af de utrolig mange updates som Microsoft sender ud og det har jeg bare ikke taalmodighed til.

Hej Peter

Det er ikke din PC/laptop som afgør om den skal bruge opdateringer fra Microsoft, men dit styresystem at så det er styresystemet som ikke passer på dig!

Jeg har hørt mange tale godt om Lenovo T :)

At du oplever disse problemer vil jeg opfatte som helt normalt se i betragtning af hvor du bor, uden at genere Filippinerne vil jeg mene Microsoft har lagt mere at lave i den del af verden.

/allan

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Allan,

Lenovo er bestemt en god computer, jeg er bare et utålmodig menneske som har brugt en stor del at sit liv på at vente på computer og software som burde virker, men som ikke virker af den ene eller anden eller tredje grund. Eftersom at ingen der hvor jeg arbejder har kunnet kunnet garanter mig (med rimelig sikkerhed) at en upgrade til Windows 7.0 vil løse det problem prøver jeg nu Mac...hvis ikke det virker så bruger jeg papir og blyant :-)

DesignYOU:
At du oplever disse problemer vil jeg opfatte som helt normalt se i betragtning af hvor du bor, uden at genere Filippinerne vil jeg mene Microsoft har lagt mere at lave i den del af verden.

Jeg forstår ikke lige hvad Filippinerne har med mine Windows problemer at gøre...det er da det samme software, typisk har vi US versioner herude..?

Mvh

Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Olsen:

Umiddelbart et udemærket valg, hvis man kan leve med følgende:

  • Plastik kabinet med plastik hængsler til skærmen
  • Skærmopløsning mindre end på de fleste stationære skærme (1366 x 768)
  • 1 års garanti med 10 - 14 dages reaktionstid.
  • INGEN forsikring (udbedring ved hændelige uheld). Dvs du skal kunne påvise, at det er en fabrikationsfejl.
  • Windows 7 HOME edition - dvs. du kan ikke melde computeren ind i et domæne (f.eks. AD på server).
  • Der er INGEN Microsoft Office pakke med i prisen - heller ikke en evalueringsudgave.
  • De 4GB ram er 2 x 2GB ram, så en opgradering vil kræve, at du piller noget ud.
  • Bluetooth IKKE inkluderet (ellers ret bekvemt, hvis man vil benytte moderne mus, headsets m.m.)
  • Det indbyggede trådløse netkort understøtter 802.11bg men ikke 802,11 a/g/n

Min personlige favorit, når det gælder bærbare computere, er Lenovo T og W serierne.
Som andre også har nævnt, er de bundsolide - og kan tåle at blive behandlet som bærbare computere.
At blive taget op af tasken mange gange dagligt, og at tasken med den bærbare bliver sat lidt hårdt på gulvet.

Som du kan se, er der mange detaljer som kan afgøre, om et annonceret tilbud på computere er så fantastisk et tilbud.. Smile

Min egen bærbare computer er en Lenovo T61p med Windows 7 Pro, 4Gb ram, ATI grafikkort (1680x1050) og 7200RPM harddisk. Den er jeg meget glad for. Skype-Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)