Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har selv samme problem lige PT, jeg overvejer selv et MAC skifte så må indrømme jeg følger med i dine tråde så jeg kan suge :)

Peter Skouhus:
Jeg forstår ikke lige hvad Filippinerne har med mine Windows problemer at gøre

Det jeg mener er at virkligheden (i min verden ret mig hvis dette er forkert ) er at i den del af verden hvor du bor foregår der langt flere sikkerheds angreb på Windows end f.eks her i Europa,derfor mener jeg det er naturligt du får flere sikkerheds opdateringer fra Microsoft:)

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
Som du kan se, er der mange detaljer som kan afgøre, om et annonceret tilbud på computere er så fantastisk et tilbud.. Smile

Hey John

Kan jeg lokke dig til at sende mig et tillbud på denne her :

John Nielsen, Nielco IT :
Lenovo T61p med Windows 7 Pro, 4Gb ram, ATI grafikkort (1680x1050) og 7200RPM harddisk.

freelance AT designyou.dk

/allan

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Det jeg mener er at virkligheden (i min verden ret mig hvis dette er forkert ) er at i den del af verden hvor du bor foregår der langt flere sikkerheds angreb på Windows end f.eks her i Europa,derfor mener jeg det er naturligt du får flere sikkerheds opdateringer fra Microsoft:)

/allan

Hej Allan,

Der tager du helt fejl. Smile

Danmark er mindst lige så hårdt ramt af angreb på Windows.
Udenrigspolitiske (og nogle indenrigspolitiske) sager tiltrækker en masse opmærksomhed til Danmark.

Danmarks offentlige støtte til oprørerne i Tetjenien, Dalai Lama, invasionen af Iraq, Muhammed tegningerne og andre lejligheder har hver gang medført et betydeligt press på danske virksomheders (og privates) computere, servere og netværk.

Så Peter og 1902 sidder bestemt ikke mere i risiko zonen, end så mange andre.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
Der tager du helt fejl. Smile

Uha så skynder jeg mig at sende en undskyldning til Peter for min lidt for hurtige konlution og blev så også lidt klogere :)

John Nielsen, Nielco IT :
Danmarks offentlige støtte til oprørerne i Tetjenien, Dalai Lama, invasionen af Iraq, Muhammed tegningerne og andre lejligheder har hver gang medført et betydeligt press på danske virksomheders (og privates) computere, servere og netværk.

Det havde faktisk ikke tænk på, men det giver mening!

/allan

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Hey John

Kan jeg lokke dig til at sende mig et tillbud på denne her :

John Nielsen, Nielco IT :
Lenovo T61p med Windows 7 Pro, 4Gb ram, ATI grafikkort (1680x1050) og 7200RPM harddisk.

freelance AT designyou.dk /allan

Hej Allan,

Jeg tjekker lige de aktuelle muligheder (lagerstatus, m.m.) i morgen og vender tilbage til dig.
Hvis det ikke kan blive en T61p, kan dens efterfølger - T500 - måske være interessant. ? Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejdede indtil for et par måneder siden på en Lenovo T500 - en lækker computer der absolut er bygget til at holde. Men jeg sad i samme båd som Peter og er blevet pokkers utålmodig. Officeprogrammerne havde en tendens til at låse i tide og utide - i særdeleshed Outlook.

Jeg er så absolut ikke superbruger - så kunne fejlene være undgået hvis der skulle skrues andre steder end via diverse opdateringer ligger fejlen hos mig - men ikke desto mindre blev det for meget af det gode.

Så jeg skiftede for omkring tre måneder siden til Mac og som tingene ser ud nu skal jeg ALDRIG tilbage til Windows. Det kræver naturligvis nogen tilpasning da det er en ny computer og et nyt styresystem der skal læres at kende (idioterne har flyttet @). Men det hele virker meget ligetil og hurtigt.

Så har du mod på at skifte hest og har du ikke programmer der er hængt direkte op på Windows (jeg har ikke prøvet Crossover, Parallels mv) får Mac mine varmeste anbefalinger. I særdeleshed Mail programmet er fantastisk - søgefunktionen er præcis som man håber på - og uendelig meget hurtigere end Outlook.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

steinway:

Så jeg skiftede for omkring tre måneder siden til Mac og som tingene ser ud nu skal jeg ALDRIG tilbage til Windows.

Af ren interesse.. hvad kostede din Mac?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Uha så skynder jeg mig at sende en undskyldning til Peter for min lidt for hurtige konlution og blev så også lidt klogere :)

Nej det gør du ikke, jeg kunne sagtens havde sagt det samme...

steinway:

Jeg er så absolut ikke superbruger - så kunne fejlene være undgået hvis der skulle skrues andre steder end via diverse opdateringer ligger fejlen hos mig - men ikke desto mindre blev det for meget af det gode.

Så jeg skiftede for omkring tre måneder siden til Mac og som tingene ser ud nu skal jeg ALDRIG tilbage til Windows. Det kræver naturligvis nogen tilpasning da det er en ny computer og et nyt styresystem der skal læres at kende (idioterne har flyttet @). Men det hele virker meget ligetil og hurtigt.

 

Jeg er helt enig med dig, en computer er for de fleste et værktøj, så når man bliver kastet tilbage 1 - 2 gange dagligt og hver gang taber tråden så duer det ikke. Jeg har arbejdet på den idag og ingen problemer udover at nogle af taske kombinationerne ikke ligger de samme steder.

En anden ting som er dejlig er selve hardwaren, det føles ordentligt skruet sammen og den bliver IKKE brændvarm på undersiden.

Jeg er meget begejstret. 

 


Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Jeg har en ACER Ferrari, og ud fra mit behov og det jeg tidligere har brugt, ja så er det bare langt den bedste. Har ALDRIG haft nogen former for problemer med den, og selv om den efterhånden ikke er helt ny så køre den helt uproblematisk. Så den kan varmt ambefales.

 

Mvh.

 

Flemming Hebsgaard

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Jeg ville købe en Dell XPS Smile

Er det ikke en spillemaskine?

Remydk:

Angående problemer med Windows VISTA eller windows 7 så ville jeg ikke bekymmere mig. Jeg har selv kørt vista siden det udkom og har aldrig haft problemer.

Så er vi to, der aldrig har haft problemer med Vista Big Smile

 

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)