Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig!

Hvis du ender med at købe en Windows-PC, så sørg for at den har Windows 7!

Ikke Vista!

Jeg er træt af Vista og alle dets bagdele. Når Vista virker, så er det perfekt, men når det ikke virker... Så kommer du til at fortryde købet!

Jeg anbefaler HP eller Dell. Smile

/Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

XPS har et meget lille grafikkort så det ville jeg ikke kalde den.

Grunden til jeg ville købe en computer med et grafikkort, er at man altid kan få behov for dette! Så hvorfor ikke smide 1000-1500 kr. mere efter den. Desuden bliver den lettere at sælge på et senere tidspunkt. Yes

Angående problemer med software, så er der mange der skylder fejlen på OS'et. Jeg vil påstå at i 80% af tilfældene er det brugeren der har forsaget fejlen. Windows er faktisk et udmærket stykke software!Big Smile

Glem alt om MAC hvis du ikke kan stille dig tilfreds med de programmer der udvikles til denne platform. Kan aldrig rigtig forstå hvorfor folk skal have en MAC og så køre virtuel maskiner for at benytte fornuftig software. Jeg har selv haft både en AIR og en PRO, men de sutter sku røv. No Designet er fedt. Men det er også den eneste.Big Smile

Køb en rigtig fed computer med en I7 processor og Windows 7 så ved du hvad du har! Jeg vil aldrig af med min Alienware igenBig Smile 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En bærbar med i7 processor er at skyde totalt over målet. Topicstarter leder efter en arbejdsbærbar, ikke et mindre kernevåben. :P

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg har nu altid været glad for Toshiba, har lige købt en ny med Windows 7, det eneste jeg været lidt træt af er, at de ikke kan holde til, at jeg taber min Java kaffe ned i demSad, sket to gange og skærmen bliver sjov at kigge på for en stundBig Smile. Hmm... måske jeg kun kan klandre mig selv.

Håber du finder den der passer dig, sørg for at processoren er hurtig, ikke noget mere irriterende en sløv pc.

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

En bærbar med i7 processor er at skyde totalt over målet. Topicstarter leder efter en arbejdsbærbar, ikke et mindre kernevåben. :P

Nej da... Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

IndoSoft:

Hej Lars.

Jeg har nu altid været glad for Toshiba, har lige købt en ny med Windows 7, det eneste jeg været lidt træt af er, at de ikke kan holde til, at jeg taber min Java kaffe ned i demSad, sket to gange og skærmen bliver sjov at kigge på for en stundBig Smile. Hmm... måske jeg kun kan klandre mig selv.

Håber du finder den der passer dig, sørg for at processoren er hurtig, ikke noget mere irriterende en sløv pc.

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars

Er det ikke noget med at LENOVO har indbygget tagrender til kaffe! Det er derfor de har de drænhuller i bunden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft massere af problemer med Vista og Windows 7. 

 

som f.eks. Genstarter pludseligt, hardware + software defekt, osv. 

 

De problemer fines ikke når man har en Mac Cool

 

DHB Jonas. 

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er klart, Verdens Største Firma´s (Microsoft) produkt virker over hovedet ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

anderseg:
Jo det er klart, Verdens Største Firma´s (Microsoft) produkt virker over hovedet ikke.

I 2009 var Microsoft verdens 117. største firma (kilde)

 

Jeg har aldrig selv haft brug for dem, men ">de der drænhuller er da en ret fiks ide.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Donbæk:

Jeg har haft massere af problemer med Vista og Windows 7. 

som f.eks. Genstarter pludseligt, hardware + software defekt, osv. 

De problemer fines ikke når man har en Mac Cool

DHB Jonas. 

Ja MAC til dem der ikke kan finde ud af at bruge en PC. Yes Vi har jo også hagesmæk til dem der ikke kan finde ud af at spise Big Smile

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)