Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LivePerson.com - erfaring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi overvejer at bruge chatservicen LivePerson (www.liveperson.com). Vi håber på at kunne opnå følgende:
1. Tryghed for kunden. Forstået således at kunden gerne skulle opleve chat-servicen således at kundeservice er (endnu) hurtigere tilgængelig og at vi sidder klar til at hjælpe.
2. Generelt bedre kundeservice og ikke mindst bedre konvertering. Her tænker jeg særligt på muligheden for at kunne kommunikere "live" med en person der f.eks. har problemer med betaling eller lign.

Nogle kunder vil måske finde muligheden for direkte kontakt for "skræmmende", jf, at den diskretion, som internettet tilbyder herved reduceres.... Nåh du sidder nok og ser på kondomer!!!

Er der nogen der har erfaring med LivePerson  - eller noget tilsvarende? 

Håber der er nogle der har gjort sig nogle erfaringer som kan hjælpe os inden vi springer ud i det!  

Mvh.

Kristan



Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian.

 

Jeg har noget erfaring med et andet firma kaldet InstantService. Selve systemerne er enslydende, men salgsværktøjer er bedre i InstantService.

 

Ellers vil jeg råde til at få opbygget et ordentligt koncept omkring din livesupport. Igennem tidligere arbejde har vi erhvervet nogle erfaringer fra kunder til InstantService, som jeg gerne vil dele med dig.

 

 

Du kan bare sende mig en PM 

 

 

 

Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

 

Vi har brugt LivePerson, og det er såmænd brugervenligt nok for den operatør, der skal betjene servicen og dermed de kunder der vælger at chatte med din support. Men det er så også her de største udfordringer ligger, for det er ret ressourcekrævende at betjene kunder på denne måde. Du kan godt benytte dig at en række automatsvar, men der skal stadig svares, og det kan blive ret hektisk hvis der er flere kunder i butikken, der vil chatte og du er den eneste operatør til stede :-) Der er dog nogle fede intercept-funktioner, så man kan pushe bestemte sider overfor kunder, ligesom du kan overvåge hvor kunden befinder sig på et givent tidspunkt.

 

LivePerson opdateres i øvrigt ret ofte og er derfor også ret ofte nede pga maintenance.

 

Sig til hvis du vil høre mere om vores erfaringer.

 

Bedste hilsener

Rasmus

 

Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,

 

Jeg har egentlig kun haft en positiv oplevelse af live service, måske pga. jeg ikke har alt for mange kunder på samme tid.

 

Jeg vil dog lige henvise dig til den sider der hedder www.providesupport.com - det er et af de bedste live programmer og er samtidig billigt. Det er meget nemt og sætte op, og er klar til brug efter 5-10 min.

 

Mvh.

Jacob

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Set som kunde kan jeg kun anbefale at gå igang med det. Men så skal det også fungere 100% og ikke noget med kun at være tilgængelig et par timer om dagen, og ikke have tid til at svare.

 

Jeg har selv haft utrolig gode erfaringer med chat support fra templatemonster.com der har betydet at jeg pt har købt 2 og ikke 1 template og overvejer et par stykker mere fordi jeg altid kan få hurtig respons fra dem.

Personligt finder jeg det irriterende hvis jeg er i tvivl om noget og så skal til at sende en mail og vente 1 dag med svar. JEg vil da vide det NU. Jeg tror også det kan medføre mange flere impulskøb.

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for tilbagemeldingerne,

Jeg tror vi vil prøve at tilknytte en eller anden form for chat support engang i det nye år. Vores egen erfaring er, at bare det at sidde klar ved telefonen giver en del ekstra salg - særligt ved de lidt mere tekniske og dyrere produkter som alkometre og blodtryksmålere. Her vil folk ofte gerne have lidt ekstra informationer, og hvis man så ikke sidder klar ved telefonen (eller chatten) så er der en god chance for at kunden finder et andet sted at handle!

Det der tiltaler mig ved liveperson.com er, at det er muligt at se præcis hvor kunden befinder sig i købsprocessen. Når det er sagt, er det ofte lettere at klare tingene pr. telefon. Men hvis det bliver for komplicerede spørgsmål over chatten kan man jo der tilbyde at ringe til kunden.

I har med andre ord nok ret i, at der både er plusser og minusser ved at have en live-chat - så det må jo komme på en prøve, om det er noget der kan betale sig for os.

Mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)