Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker/ designer til website søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kreative Aminoer

Til et endnu ikke oprettet website, skal jeg have kreeret et lækkert grafisk "topbanner". Når websitet så er færdigt, skal der laves en del grafisk arbejde, forbindelse med billeder og generelt, så websitet har et ensartet og gennemarbejdet udtryk.

Jeg ønsker at designet skal være gennemtænkt ned i detaljen, mht. målgruppe og hvilke signaler det sender.

Dvs. den slags som jeg og min ellers dygtige webmaster, ikke forstår os 100% på :-)

 

Der har tidligere været debatter her på Amino, om hvorvidt det er etisk iorden, at udbyde opgaver og bede flere personer, komme med bud på samme opgave, og jeg forstår godt at ikke alle synes om det.

Da omfanget af den første opgave er relativ begrænset, vil jeg dog mene at det må være ok (en evt. diskussion herom, kan tages i en ny tråd)

 

Jeg forestiller mig følgende fremgangsmåde:

1. Interesserede kontakter mig på email post@avalance.dk

2. Jeg fremsender en beskrivelse af mine ønsker pr. email samt logoer mv. til inspiration

3. Jeg modtager nogle designudkast, der er tilpas gennemarbejdede til at jeg kan se idéen, men dog uden nødvendigvis at være færdiggjort. Desuden modtager jeg en kort beskrivelse af idéen bag designet, en pris på opgaven (kun for topbanneret) og en indikation af dit/ Jeres sædvanlige prisniveau.

4. Jeg udvælger et af forslagene, og den der bliver valgt, vil blive tilbudt at færdiggøre resten af designet, når vi kommer så langt, samt andre grafiske opgaver.

 

Der må såmænd gerne være åbenhed omkring hvem der laver forslag, priser osv. her på Amino, mens selve designet og hvad sitet handler om, ikke ønsket offentliggjort førend sitet er færdigt.

 

Jeg ser frem til at høre fra en masse kreative Aminoer. Jeg når dog næppe at svare emails før weekenden er ovre. (travlhed i bixen...)

 

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Nu hvor du ligesom udbyder opgaven på den måde der.. Er det så ikke muligt at få at vide hvilken "pris" man vinder ?..

Kunne da have interesse, hvis lønnen var iorden..

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg læser det er "prisen" at man får lov til at får opgaven med design til hans side.

Kan du sige noget om hvilket prisleje, du forventer at aflønne den heldige i?

Der er alligevel en del arbejde i at udarbejde et ideoplæg.... det er næsten det største arbejde. Resten er jo håndværk.

Det kunne være meget rart at høre om det er værd at starte på...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, men var også det jeg mente :)..  
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)