Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple iPad - Hvad syntes du om den?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

iPad er helt sikkert en fed gadget, men med en masse små ting som lige skal forbedres.

Jeg skal helt sikkert have en iPad, men jeg venter lige et halvt års tid til den kommer med 3G i Danmark, og så kan det også være at de er kommet med en version der kan multitaske.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige på morgen-tv, at Ipad ikke kan multitaske Surprise Hvad tænker de dog på.....? Well, det kan deres Iphone jo heller ikke...

Måske skal man lige vente til næste generation, hvis man overvejer...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil æde min hat på at det kommer den til.. de er vist også ved at lave det til iphones hvor man kan køre programmer i baggrunden, så mon ikke de tager hele turen rundt :)?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:
på morgen-tv, at Ipad ikke kan multitaske Surprise Hvad tænker de dog på.....? Well, det kan deres Iphone jo heller ikke...

Er det ikke det vi har kvinderne til?Smile

Og næste generation? Er det ikke noget der følger automatisk med ved udskiftning af en gammel model? Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er dem der sværger til iPhone og så er der dem der ikke gør. Jeg hører til den sidste del og skal derfor heller ikke have en iPad.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

iPad er helt sikkert en fed gadget, men med en masse små ting som lige skal forbedres.

Jeg skal helt sikkert have en iPad, men jeg venter lige et halvt års tid til den kommer med 3G i Danmark, og så kan det også være at de er kommet med en version der kan multitaske.

Skal helt sikkert også ha sådan en.... Den er genial når man skal ud og rejse så man slipper for at have laptop med.

Så skal jeg nok også have kigget på Objective C så jeg kan lave lidt programværk til den.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Business:
på morgen-tv, at Ipad ikke kan multitaske Surprise Hvad tænker de dog på.....? Well, det kan deres Iphone jo heller ikke...

Er det ikke det vi har kvinderne til?Smile

Og næste generation? Er det ikke noget der følger automatisk med ved udskiftning af en gammel model? Smile

 

Jo, hvis du er ligeglad med at du kun kan køre een ting ad gangen på en IPad Big Smile

Helt ærligt, så er det enten fordi de forventer at sælge en masse af 1. gen, for derefter at lave de ting som man forventer...multitasking, 3g, kamera foran osv...så folk kan smide de gamle ud og så købe de nye....altså 2 køb pr. kunde....

eller

De er idioter, som intet har fattet...

Jeg tror mest på den første ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert.

 

Ipad 3G kommer ikke med tvungen binding til teleselskab, man får den leveret uden abonnement, og så kan du selv tegne et abonnement hos et teleselskab.

 

Genialt hvis du spørger mig!

 

DBH. 

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I think its a great phone .Does anyopne know if you can get your phone and other items goldplated in Denmark?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)