Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modeblog lukker virksomhed --

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan forholder I jer som iværksættere til en sag som denne her:

Modeblog lukker virksomhed?


På sin vis kunne man jo argumentere for, at det, Fashionministeriet bedrev egentlig var godt købmandsskab? Hvor går grænsen? Hvordan ville I som iværksættere interagere med kritiske bloggere?

 

---

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hvordan forholder I jer som iværksættere til en sag som denne her:

Modeblog lukker virksomhed?


På sin vis kunne man jo argumentere for, at det, Fashionministeriet bedrev egentlig var godt købmandsskab? Hvor går grænsen? Hvordan ville I som iværksættere interagere med kritiske bloggere?

 

---

 

Nu kender jeg ikke hele historien, men jeg kan ikke se hvorfor han skal kaldes svindler for at sælge en vare til 439 kr. bare fordi den kun koster 39 kr. i England. Som han selv skriver som svar, så har han jo ikke tvunget nogen til at handle hos ham og han har skiltet med korrekte priser. Jeg ville også blive godt tosset, hvis jeg blev kaldt svindler og bedrager på den baggrund og jeg tror endda at det er ulovligt det de 2 unge tøser har gang i.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter lige at have læst det igennem, så er det dybt rystende, at dem som blogger tydeligt ik kender forskellen på svindel & bedrag, og så overpriser...

At man kan beskylde et firma for svindel & bedrag, fordi de har andre priser end et andet firma fatter jeg ik. Svindler Bilka fordi mælken f.eks koster 2,50 kr mere end i Netto? (fiktivt eksempel)

Så længe firmaet bag fashionministeriet levere de varer, som kunden har bestilt og betalt, så er det fuldstændig legalt!!!

Og dem som ik vil handle på den side, kunne jo bare gå andet steds hen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

og jeg tror endda at det er ulovligt det de 2 unge tøser har gang i.

Jeg er ret sikker på, at de kan blive dømt for injurier af virkelig grov karakter, hvis det endte i en retsag...
Og det ville ligeledes medføre nogle økonomiske konserkvenser, som jeg ik lige kan gennemskue...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en klar overtrædelse af markedsføringsloven.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Det er en klar overtrædelse af markedsføringsloven.

 

 

Det manden gjorde eller det pigerne gør?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Det er en klar overtrædelse af markedsføringsloven.

Hva er en overtrædelse?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hvordan forholder I jer som iværksættere til en sag som denne her:

Modeblog lukker virksomhed?


På sin vis kunne man jo argumentere for, at det, Fashionministeriet bedrev egentlig var godt købmandsskab? Hvor går grænsen? Hvordan ville I som iværksættere interagere med kritiske bloggere?

 

---

Hej

Nu har jeg læst den såkaldte blog, og de noget uklare svar fra Fashionministeriet. Min konklusion er, at kan en virksomhed ikke modstå denne form for opmærksomhed, så er der vel i realiteten ikke meget at bygge på.

I denne tid hvor alle kan kalde sig eksperter og/eller lave en blog, må man kunne klare den slagt angreb. Fejlen her er kort og godt, at der bliver svaret på bloggen's påstande, hvorved der kommer endu flere mistænkelige og uklare forhold frem.

Havde man i realiteten ignoreret denne blog og undladt og gå i dialog med den, så havde virkeligheden måske set anderledes ud.

Det er derfor tilrådeligt, altid at have en slagplan for hvad man skal gøre i forskellige situationer, og under alle omstændigheder ikke begynde at diskutere med andre, før man har alle sine argumenter på plads.

Jeg finder personlig denne slags hetz eller blogging som smagløs, men bliver nødt til at acceptere den som værende en del af vort online samfund. Ud fra de kommentarer der er til bloggen, så bliver de jo nærmest skamrost for at have lukket denne virksomhed. Så kan man jo spørge sig selv om det rimelige, at andre skal sættes til være prispoliti eller smagsdommere m.v..

At virksomheden lukker tror jeg ikke kun er på grund af denne blog, men derimod kun et spørgsmål om, hvornår det var sket alligevel.

Med venlig hilsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så længe de ikke overtræder loven på den blog, så er det vel i orden, hvis vi skal holde os til den sædvanlige.....ytringsfriheden ;o)

Det er aldrig fedt at blive udstillet på den måde som virksomhed, men egentlig bør man vel kunne argumentere overfor sine kunder, hvis man har skyhøje priser ift. andre, uanset om det er i Dk eller UK.

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Så længe de ikke overtræder loven på den blog, så er det vel i orden, hvis vi skal holde os til den sædvanlige.....ytringsfriheden ;o)

At kalde nogen for svindler og bedrager uden dokumentation for påstanden, kan vel næppe betegnes som lovligt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)