Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akut hjælp til valg af firmanavn...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt bakker jeg op om Herluf eller Nanna Herluf - det kan være efterfulgt af Interiør, Indretning, Design eller andet, så man ved hvor vi er henne.

Bruger du genitiv, så husk for guds skyld ikke at skrive med apostrof.

Er domænet taget, så snup noget lignende - herluf-indretning.dk osv.

Good luck!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med: NH Indretning, NH Interiør, NH Design eller lignende.

Held og lykke med det Smile

Mvh Alexander

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere..

Herluf lyder solidt, stærkt og lidt af gamle dage og gamle dyder. Altså jordforbindelse. Noget der vil være godt at forbinde med din Feng Shui. Alternativ indretning kan have et lidt udsvævende ry. Her skaber du et solidt brand

At det desuden er et herrenavn, kan da blot være et godt samtalemne til at få brudt isen.

Nanna er et sødt navn, men ville måske passe mere til et andet produkt. Børnetøj for eksempel.

I følge min mening :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Måske har du ret... men hvis der nu står Nanna Herluf, er det jo både det bløde og det solide....Selv om Nanna er et "sødt" navn, så er det jo faktisk et navn fra den nordiske mytologi (Balders kone hed Nanna) og de nordiske Guder var vel ikke søde/nuttede. De var nogle seje folk, meget jordbundne.

Tror jeg er ved at nærme mig en endelig beslutning. Nanna Herluf....ikke design bagefter, men gerne noget andet i den retning.

Tak til dig og alle I andre.

Super, super dejligt med al den support

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Hvis du googler herluf, så kommer der rigtig meget frem, Herluf Design, en privat hjemmeside herluf.dk mv - jeg synes du skal holde dig til dit visionarydesign - her kan jeg se du allerede har lavet en pæn og overskuelig hjemmeside.

Hvis du vælger dit navn, med design, interiør, indretning mv, så synes jeg hurtigt det kan komme til at give udtryk for en lille møbel butik eller lign.

Så hvorfor ikke blot enten holde dig til det du allerede har valgt, eller blot dit navn "Nanna Herluf" det er jo dig, og jeg mener blot at de andre tillægsord vil sætte begrænsninger for dig, hvis du starter med indretning, men senere finder ud af du godt kunne tænke dig og male, eller lign. så er det nemmere som Nanna Herluf, end f.eks. Nanna Herluf Design, Interiør mv.

Som jeg ser det er der hvertfald mange andre der med deres virksomhedsnavn på forhånd sætter begrænsninger for dem selv. Men med f.eks. "Nanna Herluf" kan du brande dig selv uanset om det har med indretning, kunst, bøger mv i fremtiden.

Held og lykke med projektet.

Bendtsen

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

NannaP:
hvis der nu står Nanna Herluf, er det jo både det bløde og det solide.

Ja det lyder helt rigtigt :-) God fornøjelse

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det endelig besluttet. Det bliver Nanna Herluf med en lille tekst nedenunder, som beskriver lidt mere hvad det handler om og, som jo kan udskiftes alt efter om det er indretning, motorsport eller forfatter jeg vælger at kaste mig over.

Tak for indsatsen. I har alle været til stor hjælp.

God weekend

:-)Nanna

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)