Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortjener affiliate marketing ikke sin egen kategori på Amino?

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:


Høje procenter skal der naturligvis også til - men det handler i lige så høj grad om, hvordan din webshop konverterer! Hvis ikke den gennemsnitlige klikpris for den enkelte affiliate er på højde med  nogenlunde 1,50-3,00 kr - helt afhængig af din branche, nogle gange er endnu højere krævet - så er du kørende.

Det er helt rigtigt at den gennemsnitlige klikpris skal være der omkring og nok også en del højere ved produkter med stor konkurrence, men det er ikke kun webshoppens konvertering der er afgørende, men også kvaliteten af de besøgende man som affiliate sender videre. Det er afgørende om den besøgende er sulten allerede inden han/hun ser banneret eller om kunden først bliver sulten ved at se banneret.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Det er helt rigtigt at den gennemsnitlige klikpris skal være der omkring og nok også en del højere ved produkter med stor konkurrence, men det er ikke kun webshoppens konvertering der er afgørende, men også kvaliteten af de besøgende man som affiliate sender videre. Det er afgørende om den besøgende er sulten allerede inden han/hun ser banneret eller om kunden først bliver sulten ved at se banneret.

Helt enig, men lige netop dét er jo publisherens opgave og ikke annoncørens. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt burde der nok være et forum for annoncører og et forum for affiliates - det virker til, at der er repræsentanter fra begge sider til stede på Amino, og det er jo vidt forskellige debatter.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

I øvrigt burde der nok være et forum for annoncører og et forum for affiliates - det virker til, at der er repræsentanter fra begge sider til stede på Amino, og det er jo vidt forskellige debatter.

 

Når Thorborg sige nej til 1 kategori, så får vi da slet ikke 2 Geeked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke han ombestemmer sig inden så længe ;)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forventer jeg ihvertfald ;-)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også et plus mere i bogen til ham fra mig, når den er der !

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Jeg kan godt forstå jeres vedholdenhed omkring dette emne, så fortsæt endelig Yes

Denne tråd er starten den 31/1 og har pt. 56 scar/indlæg og 1.177 visninger Surprise

Apropos checkede jeg lide den nye kategori "Kvindelige iværksættere", som er starten den 29/1 og som pt. har 11 (skriver elleve) indlæg/svar, hvor det sidste iøvrigt er fra Anders Christensen. Tongue Tied

Jeg kan da lige oplyse, at jeg ikke beskæftiger mig med dette område, og jeg er iøvrigt heller ikke kvinde. Surprise

Go on and on and on.....

Hilsener til alle

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Hej Alle

Jeg kan godt forstå jeres vedholdenhed omkring dette emne, så fortsæt endelig Yes

Denne tråd er starten den 31/1 og har pt. 56 scar/indlæg og 1.177 visninger Surprise

Apropos checkede jeg lide den nye kategori "Kvindelige iværksættere", som er starten den 29/1 og som pt. har 11 (skriver elleve) indlæg/svar, hvor det sidste iøvrigt er fra Anders Christensen. Tongue Tied

Jeg kan da lige oplyse, at jeg ikke beskæftiger mig med dette område, og jeg er iøvrigt heller ikke kvinde. Surprise

Go on and on and on.....

Hilsener til alle

 

 

Vi hijacker bare tøsetråden Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller foreslår det til Hr. Thorborg Cool

Hilsen

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)