Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folk er begyndt at misforstå formålet med Amino Freelancer

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De sidste par dage er der nemlig dukket opgaver op som ikke er opgaver der skal udføres, men stammer fra folk der gerne vil have opgaver der skal udføres. Opgaverne er altså en beskrivelse af hvad vedkommende kan tilbyde (med andre ord dét som man burde have skrevet i sin profil i stedet).

Der bliver vel taget hånd om dette problem? Det er jo ikke ligefrem en holdbar situation.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Fey:

De sidste par dage er der nemlig dukket opgaver op som ikke er opgaver der skal udføres, men stammer fra folk der gerne vil have opgaver der skal udføres. Opgaverne er altså en beskrivelse af hvad vedkommende kan tilbyde (med andre ord dét som man burde have skrevet i sin profil i stedet).

Der bliver vel taget hånd om dette problem? Det er jo ikke ligefrem en holdbar situation.

Helt enig Yes

Vi har dog en gruppe på debatten til samme forhold.

Hilsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Så er der ryttet op, tak for det.

Dbh Martin 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Men øh, hensigten med at gøre opmærksom på problemet var ligeså meget at opfordre til at gøre noget for at det ikke sker igen. Evt. skrive med meget fed tekst når man opretter en opgave, at man altså er ved at oprette en opgave på noget man vil have UDFØRT. Eller noget lignende :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu én: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147482889_Hvis_der_er_behov_for_en_ny_website,_kan_vi_hj%C3%A6lpe_dig.aspx

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Vi laver snart en forsinkelse på nogle timer for "ikke plusser", så vi kan fange dem før de går online.
Så bare rolig, det kommer meget snart.
Og tak for din omsorg, den er jeg glad for.

Dbh Martin 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super. Men jeg skal nok fortsætte med at lege irriterende betjent, for jeg synes Freelancer er en ekstremt dejlig tjeneste :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra næste uge, så forsinker vi alle jobs 24 timer, så vi kan nå at fjerne fladpanderne før de går online.
Forsinkelsen vil ikke gælde Amino Plus, da vi forventer at vores medlemmer vil have en højere moral og intelligens og dertil i giver fald kan blive hældt ud som Plus medlemmer hvis de ødelægger vores ting.
Dertil vil det give endnu en Plus Fordel.

Dbh Martin

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Fey:

Super. Men jeg skal nok fortsætte med at lege irriterende betjent, for jeg synes Freelancer er en ekstremt dejlig tjeneste :)

Hej Uffe, jeg giver dig også ret i at freelancer er godt, dog mangler jeg et bedre overblik over hvornår man modtager et bud, for man skal klikke ind på hvert bud for dig det ikke er de nye som ligger øverst men kun i forhold til omkostningerne, og det er bare træls!!!!!!! (sagt på jysk)

Hr. Martin, det må I bare få gjort lidt bedre, ellers er det godt med en ekstra finger opadYesYesBig Smile

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)