Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har tilføjet blog, hvad syntes folk ? hvad og hvorlange skal Blogs være ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
slet ingen der har lidt indput på den slags ?

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe bloggen har relevans til dit produkt eller statement synes jeg ikke, at det kan blive for langt...

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Post så meget som muligt unikt indhold både billeder og tekst , intet kan blive for langt bare det er relevant indhold

God arbejdslyst   Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon tiltag med en blog på dit site, - og tror også at indenfor dit felt må der være en masse at bloggo om..

Men selve opbygningen af bloggen er jeg ikke vild med, - uden jeg er ekspert på området (men det gør det vel ikke dårligere af!?!?!;-)) men jeg synes jeg skal trykke en hel masse for at komme frem til selve indlæggene, - og var jeg ikke blevet stædig og ville finde det indlæg du skriver du lige har lavet i dag, - tror jeg at jeg havde opgivet...

Så måske du skal kigge dig lidt om efter en anden platform til din blog?!

Og inden du lægger indlægene ud skal du måske lige have en anden til at læse korrektur for dig, - de få linier jeg læste var der en del stavefejl, - du skriver som man taler, - men det kan bare trække niveauet lidt ned på bloggen, synes jeg...

"Tanken er at lade forhandlerer" - der er et "r" i overskud

"Første rigtige blog kommer op senere og kommer til at ha titlen" - det skrives "have" eller som min. "ha' " så du viser du ved at du har "snappet endelsen.

eller: "og lade værd med at købe teknologi " det har ikke noget med "værd" som i "værdi" at gøre, - men det du mener er; "man skal lade være med...."*SS*

Blot et par velmente råd, - men stadig mener jeg det er en super ide med en blog til din side, - men der skal arbejdes med det, - det er ikke noget man "bare lige gør"...

Keep the spirit / Ulrik

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Tak for indput

Indlæg svære at finde, den viser udsnit. er det bedere at lade den vise liste over blogs ?
eller lade dem vise hele artikler efter henanden ?

Stavefejl...... JO sorry ved det godt jeg er Ord Blid(den var med vilje) og nej det er ikke en undskyldning. de skal nok blive læst efter.

og fremtidig indhold vil blive rettet/læst korrektur på inden udgivelse.

Tale sprog / artikkel..... er  det ikke noget med hvad og hvem der læser ?
jeg skriver jo af pasion og fordi jeg brænder for det jeg laver og jeg føler lidt det går tabt hvis jeg skal tage hensyn til sprogformen .. eller ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

Super Tak for indput

Indlæg svære at finde, den viser udsnit. er det bedere at lade den vise liste over blogs ?
eller lade dem vise hele artikler efter henanden ?

Stavefejl...... JO sorry ved det godt jeg er Ord Blid(den var med vilje) og nej det er ikke en undskyldning. de skal nok blive læst efter.

og fremtidig indhold vil blive rettet/læst korrektur på inden udgivelse.

Tale sprog / artikkel..... er  det ikke noget med hvad og hvem der læser ?
jeg skriver jo af pasion og fordi jeg brænder for det jeg laver og jeg føler lidt det går tabt hvis jeg skal tage hensyn til sprogformen .. eller ?

 

Der findes værktøj der retter ens fejl jeg er selv meget ordblind , dette her program , giver bedre forslag end ordbogen

http://www.mikrov.dk/sw7534.asp

Angående bloggen synes jeg du skal lave mere bloggen på url og direkte links til dem så den ser sådan her ud ngg-int.com/blog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde selv en far som var ordblind og selvstædig,  derfor tænkte jeg det nok..;-).. Så derfor er jeg også fra barns ben vant til at læse korrektur for ham..

Men korretturlæseren skal jo ikke ændre indholdet for dig, - blot løbe igennem evt. stavefejl, som nogengange kan give anledning til forståelsesfejl, - pludseligt betyder sætningen noget helt andet, end du måske har tiltænkt den, - også kan det jo begynde at være "farligt", og du få ikke det budskab ud som du gerne vil.. Vedkommende skal slet ikke blande sig i indholdet,  bare lige læse igennem..

For mit vedkommende går det ud over seriøsiteten, og jeg mister tiltroen til siden, - for jeg kan som læser jo ikke vide om det skyldes sjusk eller ordblindhed, - uden at vide det vil jeg tro at 9 ud af 10 vil tro det første.. Og det vil jo kun være en endnu større skam, fordi så kan man måske forledes til at tro, at sjuskeriet går igennem i de ydelser jeg evt. måtte købe af dig... Og så meget mere ærgerligt vil det jo være, - når nu du brænder så meget for det, - som jeg også er helt sikker på at du gør.. Det ser man jo tydeligt på dine indlæg...

Så hvis jeg var dig, - ville jeg få en til lige at skimme igennem, - tror den ekstra tid vil være givet godt ud i sidste ende...

Jeg kan lide en blog er der "emneinddelt", - og hvor jeg kan klikke ind på et det emne der interesserer mig, - og så kan jeg ellers gå igang med at læse det jeg har lyst, - gerne artikler i hele deres længde uden jeg skal klikke for meget.. Men igen - det er min personlige holdning..

V.h./ Ulrik

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik
dvs du ville hellere have en liste med posts, og så man kom direkte ind på selve artiklen istedet for en liste med udsnit af artiklerne ?

og ja korektur læsning er en af de ting der kommer til at blive forbedret i de næste posts.
(resten af siden skal også lige læses igennem)

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det vil jeg hellere,- men det er helt sikkert andre meninger end min.. Jeg tror, at lige med det, der skal man vælge det, som man selv synes er rigtigt og man selv bedst kan lide... Hvis du selv følger med på nogle blog's, - hvordan er de så bygget op, dem du selv bedst kan lide og finder mest overskuelige..

Personligt, bryder jeg mig heller ikke om dem, som er dato-opdelt, .- jeg gider da ikke klikke ind på et indlæg som jeg kan se er posted op i 2007.. Det er jo også ærgerligt, - for indlæget kan jo sagtens være relevant i forhold til det jeg vil vide nu.. Men ser jeg det er fra 2007 tror jeg jo som læser, at det er gamle irrelevante nyheder...:S

Sådan er folk vist så underlige...:D

vh/ Ulrik

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)