Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet vognmand vil gerne sige tak!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hornsyld
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle herinde på Amino.

Jeg har været medlem herinde et stykke tid nu, og nu er det vist på tide at jeg får præsenteret mig selv.

Jeg vil allerførst gerne sige tak for den uvurderlige hjælp jeg har fået, både ved at stille lidt dumme spørgsmål men især ved at læse side efter side efter side. Det er jo helt fantastisk at der er så meget hjælp at hente på ét sted!! Tak til alle!!

Jeg hedder Martin og har netop startet et lille transportfirma. Jeg arbejder dog stadig som lønmodtager da jeg har desværre ikke har haft held til at få fat i lidt kørsel endnu.

Så hvis I selv mangler en frisk vognmand med en 5-pallers bil, (eller kender én der gør), så er I velkomne til at ringe til mig.

Med Venlig Hilsen Martin.

 

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Tillykke med firmaet. Jeg håber du får masser at lave :-)

Det hjælper måske andre, som kan have lyst til at hyre dig, hvis du fortæller hvor i landet du holder til.

 

For at få smør på brødet og komme i gang, kan det så ikke betale sig for dig at lave en aftale med Mini Trans, 3x34 el. lign. firmaer?

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Hornsyld
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen...

Til Carsten: Selvfølgelig skulle jeg da lige have skrevet hvor i landet jeg bor.

Jeg bor i en lille by, Bråskov, der ligger mellem Vejle og Horsens. Jeg har ca. 20 minutter til Horsens, og ca. 30 minutter til Vejle. Så i det område kan jeg være stedet i løbet af relativ kort tid.

Fra Hornsyld
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Til Carsten: Selvfølgelig skulle jeg da have skrevet hvor i landet jeg bor.

Jeg bor i en lille by, Bråskov, der ligger mellem Horsens og Vejle. Jeg har ca. 20 minutter til Horsens, og ca. 30 minutter til Vejle. Så i det område kan jeg være på stedet i løbet af relativ kort tid.

Der vil blive kørt til en fast lav km-pris, og selvfølgelig vil der gives tilbud på faste aftaler og lign.

Hilsen                                                                                                                                        

Martin Agersbæk

Fra Hornsyld
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups...

Ved faktisk ikke hvorfor den kom på 2 gange...den meldte fejl hér.

Martin

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har du også mulighed for køletransport`?

Mvh Uffe

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har i også mulighed for køletransport?

Mvh Uffe

Fra Hornsyld
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe.

Vi har desværre ikke køl på programmet endnu. Men er da selvfølgelig interesseret. Hvad har du i tankerne?

Martin 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)