Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop med mulighed for levering på flere adresser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen herinde, der har kendskab til et shopsystem, hvor man som kunde kan bestille fx 5 varer og få dem leveret på 5 forskellige adresser. Og det skal altså kunne ske i et og samme købs- og bestillingsflow.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet den situation i forhold til svindel med kreditkort? Det gør det jo blot endnu nemmere at snyde!

Ved godt det er of topic, men det kan altså ende, som en meget dyr service!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Fashion-Seller

På hvilken måde vil det gøre det nemmere at snyde. Der skal jo stadig kun betales én gang pr. køb, men blot leveres flere steder.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg arbejder hos EasyFlow hvor vi igennem en del år har udviklet et webshop-system. Vores system, kan ikke leverering til flere adresser idag. Men for en beskeden mer-pris, vil vi gerne lave det sådan, at det kan.

Jeg mener ikke der er nogle af standard systemerne, på det danske marked, der kan jeg tror faktisk at Magento kan.

Mht. debatten omkring snyd, er det selvfølgeligt noget sludder, at en sådanne funktionalitet skulle gøre det nemmere, at snyde. Det er jo i princippet, det samme som at gennemfører 5 forskellige handler, med hver sin adresse. Så der er kun tale om en bekvemlighedsfaktor, der nok ikke gør den store forskel for langt de fleste cyber-kriminelle!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Køster Andersen:

På hvilken måde vil det gøre det nemmere at snyde. Der skal jo stadig kun betales én gang pr. køb, men blot leveres flere steder.

Ret basalt... Du bestiller 20 produkter.

Du har et stjålet kreditkort eller kreditkort info. Så gør du blot følgende:

Får sendt 2 stk til A, B, C og D og får så sendt 12 stk til svindleren. Ejeren af kortet gør indsigt mod brugen, og nu aner du ik en fløjtende fis om, hvem af de 5 der evt har svindlet. Du kan ej heller bevise det mindste.

Facit er en stor regning, og et gebyr oveni fra PBS...

Eksemplet er ik fiktivt, det har været brugt en del i udlandet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Udgangspunktet for mit spørgsmål har taget en anden retning, men til gengæld har svarene givet mig noget inspiration, som jeg kan gå videre med.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)