Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min webshop? Evt. forbedringer?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Efter jeg havde læst Martin Thorborgs gratis' version af "E-Pusher" fandt jeg frem til amino.dk.

Jeg tænkte at i ville kunne hjælpe mig lidt med at forbedre min webshop.

Jeg har brugt mange af Martins fif på at gøre min hjemmeside bedre.

Der er blevet bestilt dankortbetaling efter jeg læste hvad han mente om sider uden det.

Så det skulle gerne snart være på plads.

Er der nogle af de erfarerne inde på denne side som har nogle ideer til forbedringer og lignende?

Jeg får da bestillinger i ny og næ, men det er ikke mange.

Den blev startet i midten af august i år og der er ca. kun 200 besøgende om dagen.

Det er ikke fordi det haster med at det skal blive noget stort. Men eventuelle forbedringer kan man altid bruge.

Jeg bruger scannet.dk webshop løsning, så det er begrænset hvor meget man kan lave om på.
Link: www.trenddress.dk



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan jo ligeså godt indrømme, at min personlige kæphest er billeder. Hvorfor skal det billede af pigen på forsiden fylde 80-90kb, når det samme billede i jpg (i stedet for .bmp) ville fylde omkring en fjerdedel? :)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg troede mærkernes navne i toppen var knapper det var det jo så ikke, det virker lidt dumt, da det ligner knapper.
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Troels

Her kommer lidt:

1. Først og fremmest vil jeg råde dig til at være MEGET mere grundig med dine produktbilleder. Det er trods alt dem der skal sælge tøjet.. feks. http://www.trenddress.dk/product.asp?product=40&sub=2&page=1 Prøv avt. at finde andre webshops og se hvordan de tager deres billeder.

 

2. Designmæssigt mangler din shop noget glamour. Ikke at det skal ligne at dine produkter koster en mil. Men det må gerne se ud som om din shop sælger for en mil.

 

3. Da dit sortiment ikke er kæmpe stort, ville jeg absorlut ikke dele det op i mærker. Men måske dele det op i jeans, t-shirts, sweats osv. Shoppen virker meget tom lige nu. Det er ikke noget der vækker tillid. Så prøv at få det til at se ud som om at dine varer er unikt udvalgt.

Som du selv siger: DANKORT ;-)

Håber du kunne bruge det til noget..

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Man har altså ikke en Gmail, som firmamail, det er simpelthen for useriøst!

 

Ellers er din side generelt, sådan en side, som jeg bruger 3 sekunder på og så er jeg smuttet igen! Den lugter af amatørprojekt...

og ja, Dankort! Kom du først i tanke om det, da du læste E-pusher?

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian siger:

"Ellers er din side generelt, sådan en side, som jeg bruger 3 sekunder på og så er jeg smuttet igen! Den lugter af amatørprojekt,,

 

Kom nu Brian, vær dog lidt konstruktiv ;-) Giver dig dog ret....

Angående din egen side Brian, så bør du lave et javascript som holder siden i 100% højde, eller vælge et andet layout. Skyggen falder helt igennem som den er nu...

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Min første indskydelse var, at den er kedelig. Der er ingen farver, billeder eller andet der fanger mig. Dog fangede mærkevarenavnene mig øverst på siden, men da jeg opdagede at det ikke var knapper, lukkede jeg siden ned.
Du skal gøre siden meget mere fængende, evt. placere en smilende sød ung dame på forsiden taget close up, og gerne med blå øjne - Så er Dimitri fanget i ihvertfald 10 sekunder :)
Som der også bliver skrevet, få taget nogle smukke billeder af dine varer, nogle der får mig til at stoppe op og tænke, WOW det her er kræs. En mulighed er at få en professionel fotograf til det, det behøver ikke være så dyrt med Aminorabat :) Spørg evt. her i forumet.

 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 29-10-2006 22:56:39 Forfatter: Tommy Jeg kan jo ligeså godt indrømme, at min personlige kæphest er billeder. Hvorfor skal det billede af pigen på forsiden fylde 80-90kb, når det samme billede i jpg (i stedet for .bmp) ville fylde omkring en fjerdedel? :)




 



Det havde jeg slet ikke tænkt på, for på min computer loader den jo siden hurtigt.

Men tak for det;) bliver gjort senere idag.



Magle:

Ja, det er lidt dumt, men synes det ser tomt ud uden, og det er jo begrænset hvor meget man kan lave med det system jeg bruger.

Men vil da kigge en ekstra gang på det.



Tyllesen:

1. ja, billederne kan jo altid blive bedre, men det er altså også svært at gøre når man ikke har de bedste forhold at tage dem i.

Men jeg kunne jo evt. bruge photoshop. Men vil jeg snakke med min makke om senere idag.

2. Ja, designet bliver efterhånden piftet lidt op. Men personligt er jeg glad for det design det har nu, men der sker hele tiden nogle småting som måske er med til at det i sidste ende ligner en mil. Så efterhånden som jeg får gode ideer bliver den piftet op.

3. Er os begyndt på at gøre klar til at lave nye grupper, men jeg beholder grupperne med mærker. Jeg laver bare ekstra grupper hvor man kan søge på jeans, t-shirt og tasker osv. Jeg kom nemlig i tanke om en dag at det var jo ikke alle som kender alle mærker, men bare leder efter et par bukser.



Brian Nielsen:

ja, vi har gmail, syns det er det mest praktiske da det tager alt spam osv. Har ikke erfaring med det andet, men vi har 10 proffessionelleemails til gode ved scannet.

nej, selvfølgelig gjorde jeg da ikke det. Men efter jeg så hvor vigtigt han mente det var, har vi så bestilt det.



Men tak for alt kritikken. kom endelig med mere. Det er jo den eneste måde jeg kan gøre det bedre på.



Mvh Troels Burmølle



 



 



Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-10-2006 09:15:48 Forfatter: Tyllesen

''Ellers er din side generelt, sådan en side, som jeg bruger 3 sekunder på og så er jeg smuttet igen! Den lugter af amatørprojekt,,

Kom nu Brian, vær dog lidt konstruktiv ;-) Giver dig dog ret....


 

Okay, jeg var lidt hurtig før, så der kommer lidt mere her:

Jeg synes siden fremstår meget kedelig og grå. Produktbillederne og priserne på forsiden er alt for små og tiltrækker ikke øjet nok.

 

Jeg forstår ikke hvad pigen med taskerne (altså indkøbsposerne) laver på forsiden, men hvis hun skal være der, så skal baggrunden på hendes billede være der samme, som resten af forsiden, så det ikke ligner et billede, men en del af selve forsiden.

 

Dato: 30-10-2006 09:15:48 Forfatter: Tyllesen
Angående din egen side Brian, så bør du lave et javascript som holder siden i 100% højde, eller vælge et andet layout. Skyggen falder helt igennem som den er nu...

 

Min egen side er en hobbyside og jeg må være ærlig at sige, at jeg forstår ikke det du skriver...

Jeg har intet kendskab til java, jeg har lavet siden i en template og forsøger bare stille og roligt at blive bedre til det!

 

Til de proffesionelle sider, hyrer jeg ekstern hjælp, det burde Troels måske også overveje!


Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dimitri: Den søde unge dame syns jeg da jeg har på min side? Eller er det ikke sådan du mener?

 

Gir dig ret i den er meget grå og måske lidt kedelig. Men det er meningen, for jeg vil ikke have et design  med mange farver osv. hellere et design som ser lidt mere fint ud, end sådan et med en masse fancy farver.

Billedet af damen på forsiden skulle da gerne være samme farve som baggrunden. Det er den i hvert fald på min computer og andre hvor jeg har set det.

Jeg satte hende ind fordi jeg havde hørt rundt omkring at kunder var glade for hvis der var en smilende kunde på forsiden.

 

Jeg vil meget gerne have ekstern hjælp.

Men kan man finde en som er en "haj" til scannets webshop løsninger?



Side 1 ud af 2 (20 indlæg)