Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 14 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Behøver jeg sige mere?
Dette er næsten standard svar fra kunderne. Er de tilfredse, så gider de ik spilde tiden... MEEEEEEN er de utilfredse, så går der 0,0001 sekund før tastaturet er varmt i raseri!

Lige præcis du har fuldstændig ret, jeg får samme mails fra nogle af de kunder jeg opfordrer til at lave anmeldelser, det irriterer simpelthen folk, og jeg forstår dem, der er rigeligt spam og ligegyldige mails i forvejen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må tiden vise, jeg har fået 2 rimelig hurtigt, og har ikke gjort andet end at få trustpilot til at sende en mail ud efter 14 dage. Men klogere kan man jo altid blive :)

Trustpilot er jo ikke bare en flok gale brugere og selvglade købmænd der anmelder. Der er flere positive svar end der er negative. Så der er faktisk flere mennesker der vil give god karakter end negative. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:
Hvad vil du gøre når den næste "Trustpilot" hjemmeside kommer ? og den næste ? osv. osv. Skal vi så lade os tvinge til at tegne abonnementer i én uendelighed og sende kilometer lange mails til vore kunder for at få dem til at lave positive anmeldelser ? Det ER et sidespor

Jeg ser det som en mulighed for at lave salg, ikke tvang. Samtidig kan jeg ligge anmeldelserne på min egen side og bruge dem der, så bliver de udnyttet til fulde. 

Så hvad gør? Jamen jeg gør det samme som jeg ville have gjort, hvis der kom en ny søgemaskine eller socialt medie....udnytter det.

Selvfølgelig er der også grænser. Men jo større det enkelte medie bliver, jo mere må jeg tage stilling til om ikke jeg skal hoppe om bord. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Techmaster:
Hvad vil du gøre når den næste "Trustpilot" hjemmeside kommer ? og den næste ? osv. osv. Skal vi så lade os tvinge til at tegne abonnementer i én uendelighed og sende kilometer lange mails til vore kunder for at få dem til at lave positive anmeldelser ? Det ER et sidespor

Jeg ser det som en mulighed for at lave salg, ikke tvang. Samtidig kan jeg ligge anmeldelserne på min egen side og bruge dem der, så bliver de udnyttet til fulde. 

Så hvad gør? Jamen jeg gør det samme som jeg ville have gjort, hvis der kom en ny søgemaskine eller socialt medie....udnytter det.

Selvfølgelig er der også grænser. Men jo større det enkelte medie bliver, jo mere må jeg tage stilling til om ikke jeg skal hoppe om bord. 

Techmaster: Lige præcis - godt formuleret... for det er lige netop sådan jeg oplever det her i dag. Jeg skal sidde og bruge tid på at få mine kunder til at give os gode anmeldelser - for at den dårlige kommer ned i bunken. Jeg har spurgt om de ville gøre det på vores facebook side - og helt ærligt - så sidder jeg og føler mig en smule »ros min butik, please...« agtig. Synes ikke om det....

Boysen: Nu har du jo meldt dig til - og må få det bedste ud af det. Men pointen i hele denne diskussion er jo faktisk at du kan risikere på et tidspunkt ikke at have et valg. Netop hvis der kommer 5-10 sider som trustpilot... vil du så melde dig ind i alle - eller bliver du nødt til at lade enkeltstående dårlige anmeldelser ligge og flyde....

Der er bare masser af folk derude som aldrig bliver tilfredse - uanset om du hopper på tungen for dem.... og gør du det - så forventer de det også næste og næste gang.....

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

Hvad vil du gøre når den næste "Trustpilot" hjemmeside kommer ? og den næste ? osv. osv. Skal vi så lade os tvinge til at tegne abonnementer i én uendelighed og sende kilometer lange mails til vore kunder for at få dem til at lave positive anmeldelser ? Det ER et sidespor

Velkommen til dit mareridt ;D

revoow.dk / revoow.com Skype-Giggle

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Det må tiden vise, jeg har fået 2 rimelig hurtigt, og har ikke gjort andet end at få trustpilot til at sende en mail ud efter 14 dage. Men klogere kan man jo altid blive :)

Trustpilot er jo ikke bare en flok gale brugere og selvglade købmænd der anmelder. Der er flere positive svar end der er negative. Så der er faktisk flere mennesker der vil give god karakter end negative. 

Flere af de negative der ses har ikke udfyldt deres profil

Flere af de positive har ikke udfyldt deres profil, så jeg ved ikke hvem der er rigtigt eller forkert

Hvad kan jeg bruge det til, kan se ekstrem få der er faktura og kan se det er lidt skrevet i profilen, virker meget utroværdig

Hvad mest bruges trustpilot til det vis ekstrem mange positive anmelders og slet ikke skrevet noget i profiler, tænker jeg sikke nogle snyder og handler et andet sted for den der har skrevet anmeldelse kan lige så godt være en ven og vis 1000 vis og bitte små, det kan simpelthen ikke være sandt at der findes så mange mennesker der ikke gider fremstå troværdigt med deres anmeldelse.

Vis ser jeg en negative kigges igen om den virker troværdigt og ved kunder med dårlige oplevelser er mere motiveret for at skrive , som den på foregående side skrev og man kan have 10.000 vis tilfreds kunder og den ene utilfreds siger det videre til 1000 og den tilfreds siger det gode videre til måske til 5 personer man er heldige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Dette er næsten standard svar fra kunderne. Er de tilfredse, så gider de ik spilde tiden... MEEEEEEN er de utilfredse, så går der 0,0001 sekund før tastaturet er varmt i raseri!

Jeg deler heller ikke den generelle negative holdning, som denne tråd giver udtryk for. Jeg ser TP som et medie, hvor der er mulighed for at skabe mersalg og intet andet. Det skal selvfølgelig løbende vurderes om der er value for money i at have et abonnement.

Har selv denne tilbagemelding fra en kunde, så billledet fra Fahion Seller kan jeg ikke genkende:

Hej Fairtime. jeg har været rigtig glad for jeres service, og derfor har jeg for første gang nogensinde gidet at anmelde en hjemmeside jeg har købt produkter fra.

sender her lige en kopi af hvad jeg skrev, så jeg er sikker på at i for min mening af jer at se.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Netop hvis der kommer 5-10 sider som trustpilot... vil du så melde dig ind i alle - eller bliver du nødt til at lade enkeltstående dårlige anmeldelser ligge og flyde....

Der er ikke 5-10 sider der kan være lige store, og ligger der en dårlig anmeldelse på en side hvor der ikke er særlig mange besøgene, jaså kan lidt SEO for det meste gøre at andet vises først i søgemaskinen.

Så nej, det er en vurdering af hvor mine kunder er henne og hvor det er bedst at smide penge. 

Helle - houseofkids.dk:
Der er bare masser af folk derude som aldrig bliver tilfredse - uanset om du hopper på tungen for dem.... og gør du det - så forventer de det også næste og næste gang.....

Jada, og jeg har allerede mødt de første, og sådan er det så, det kommer vi ikke udenom. 

MEN når det er sagt, så vil jeg hellere have en trustpilot side hvor der ligger 50 gode anmeldelser og 2 dårlige, (som er besvaret fornuftigt af shopejeren), end en profil side med evig ros og stjerner. Det giver nemlig et langt bedre billed af shoppen....et realistisk billed.

De hjernedøde bedømmelser er svært at komme udenom, man kan anmelde og hjælper det ikke, så er det bedste, at lave en god besvarelse fra, så alle kan se man svare og fornuften i svaret. 

Jo større disse sider er, jo flere bedømmelser vil der være. Driver man en god virksomhed som du gør Helle, så vil langt størstedelen være gode anmeldelser, netop som din. 28 gode og en dårlig....derfor ser jeg ingen grund til at skulle blive tvunget ud i noget som helst, du har en skide god side!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker ikke at blande mig i debatten, da jeg kan se at den er meget personlig og at mange har et anderledes syn på sagen Smile

Vil blot nævne, at jeg gennem tiden har sendt flere tusinde trustpilot-mails ud, og at der er ikke kommet en negativ tilbagemelding (+ der var en meget fin procentdel af kunderne som anmeldte). Men det afhænger meget af måden det gøres på - og er man kreativ kan man via opfordringen sagtens skabe mersalg og ligeledes endnu mere tryghed.

Der er selvfølgelig også kommet 1-stjerne anmeldelser, dog har det naturligvis aldrig været uden grund, selvom man som ejer nok altid synes dette. Men har man gjort en fejl (eller er der noget som kunne gøres bedre), må man stå ved den og gøre det bedste for at gøre kunden tilfreds igen.

Efter min mening bare en positiv udvikling, at det nu er blevet muligt at tage hånd om de negative holdninger - frem for at der går en mavesur kunde rundt. 

// Jesper Skov

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Techmaster:
Hvad vil du gøre når den næste "Trustpilot" hjemmeside kommer ? og den næste ? osv. osv. Skal vi så lade os tvinge til at tegne abonnementer i én uendelighed og sende kilometer lange mails til vore kunder for at få dem til at lave positive anmeldelser ? Det ER et sidespor

Jeg ser det som en mulighed for at lave salg, ikke tvang. Samtidig kan jeg ligge anmeldelserne på min egen side og bruge dem der, så bliver de udnyttet til fulde. 

Så hvad gør? Jamen jeg gør det samme som jeg ville have gjort, hvis der kom en ny søgemaskine eller socialt medie....udnytter det.

Selvfølgelig er der også grænser. Men jo større det enkelte medie bliver, jo mere må jeg tage stilling til om ikke jeg skal hoppe om bord. 

jeg ser det som en mulighed  at Internet vil flere og flere ikke bruge , for når nu engang de produkter er opstået er grundet folk ikke har tiltro til Internet og hvorfor skal du lige tro på en intet sigende trustpilot anmeldelse , det er grundet du ikke har tiltro til dette Internet, så disse produkter holder i folks angsten og synes simpelthen de groft udnytter folk der ikke tiltro til dette medie og vis folk ønsker klage over klage fra den intet sigende profil skal man betale penge det er groft og udnytte folks , så lang tid de kræver så lidt skrevet i profiler og kræver penge oveni for at kunne få flere informationer fra den dårlige anmeldelse er de en penge maskine der er ekstrem grad udnytter folks angste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 14 ud af 21 (206 indlæg)