Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til www.keramikkat.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle!

Dette er mit første indlæg på Amino, så lad mig lige give en kort præsentation.


Bosat på Langeland, uddannet typograf, men går nu på et iværksætterkursus på Tietgen Skolen i Odense.


Gift med Mette, der er keramiker og sælger sine ting gennem forskellige forhandlere og sin egen hjemmeside www.keramikkat.dk

Hun havde en almindelig hjemmeside, hvor kunderne indbetalte på hendes bankkonto inden de fik leveret varen. Trafikken var meget stabil.


Så besluttede hun at få dankort betaling, for at gøre det nemmere at handle, samtidig begyndte hun at sælge andres smykker og forskellige såkaldte ”livsstilsting”.


Så burde det jo gå godt, men tvært imod.


Efter skiftet virker det som om det hele er gået i stå. Det skal lige siges, at hun stadig sælger godt fra ”sine” andre (fysiske) udsalgssteder.

Jeg har set her på siderne at I er meget hjælpsomme til at kommenterer hinanden, så nu håber jeg at I vil finde tid til en kommentar til www.keramikkat.dk.

Mange hilsener


Erling 
 

NB: Den ”gamle” www.keramikkat.dk var placeret hos Cliche og var lavet almindeligt, mens den nye er en webshop købt og hostet hos ScanNet, ved ikke om dette skulle betyde noget?


Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)