Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms-løsninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg søger nogle gode, sikre og ærlige referencer, hvad angår firmaer der leverer sms-løsninger til websites med 1 vejs kommunikation.

Prisen er ikke altafgørende, mere sikkerheden, backup, support og reel/ærlig snak ud af posen.

På forhånd tak.

Morten

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det burde være noget, som vi kan håndtere.

Du kan se referencer på mobile løsninger her.

Vi er ved at få implementeret et SSL certifikat fra VeriSign, således vi kan opretholde en høj sikkerhed på kommunikationen med eksterne applikationer og internt, kører backup 4 gange dagligt og alle kunder har direkte adgang til support via mail og telefon.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg skulle mene, at vi har et kvalificeret bud på løsningen af din opgave, du kan se lidt om hvem der har valgt os her: http://coolsms.biz/Hvorfor/Referencer.html

Mht. sikkerheden er vi lige blevet sikkerhedsgodkendt hos en af Danmarks største kommuner, og vi har selvfølgelig muligheden for at sikre din kommunikation til vores gateway gennem krypteret http.

Vi har erfaring med SMS gennem de seneste 10 år, og vores support, hjælper dig gerne både pr. telefon og mail i dagtimerne, samt du kan fejlmelde vores platform til en teknikker, via telefon 24/7.

Jeg håber du vil kigge på hvad vi kan tilbyde, og så må du endelig sige til hvis du har spørgsmål.

 

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Du kan stole 100% på ham. (PS jeg antyder ikke at du ikke kan stole på de andre indlæg, bare så der ikke er nogle misforståelser)



Det er jeg nu glad for at høre Lagersalg123 - Jen :o)


Ha' en fantastisk dag alle sammen...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Min mangeårige ven Niels kan levere det til dig.

Skriv evt en besked til ham.

http://www.amino.dk/members/Netopcom/default.aspx

Du kan stole 100% på ham. (PS jeg antyder ikke at du ikke kan stole på de andre indlæg, bare så der ikke er nogle misforståelser)

Den vil jeg så lige tilslutte mig, jeg har før sendt Niels en SMS opgave der lå uden for mine kompentancer.

/allan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)