Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting og opsætning - haster!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino,

Jeg står og skal bruge en webserver hurtigst muligt - gerne inden weekenden er omme.

De tekniske krav er:

Apache/MySQL 4.0/GD Library2+/Linux/PHP

Det er til et llle site, jeg fik idéen til i løbet af ugen... skriv hvis du kan hjælpe og er interesseret i at høre mere. :)

MVH
Kasper 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være mysql 4.0  eller bare minimum 4.0?

Skriv på email@redhost.dk - hvis det 5.x er fint nok så har jeg en frisk server stående klar.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Har du selv hardwaren ?

Jeg kan opsætte Debian med PHP 5.2 og MySQL 5 i morgen, søndag, til en pris på kr. 4.000,- excl. moms, såfremt serveren kan tilgås via internettet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

You've got mail.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Og til dig Jimmy - jeg har vist ikke fået formuleret mig helt tydeligt nok, ser det ud til :)

Jeg har et færdigudviklet php-site, som jeg skal have lagt op på en webserver med de nævnte specifikationer. Grunden til, at jeg ikke bare køber det hos et standard hostingfirma, er som nævnt fordi det haster lidt, og fordi jeg desuden godt kunne bruge en sparringspartner.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com hehe

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

www.exaweb.dk kan anbefales :) Martin er aktiv herinde og altid frisk til at hjælpe :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at ringe til mig på 41 28 28 08 her i weekenden, jeg sider og arbejder alligevel :) Vi har serveren på lager, så det er ikke noget problem at rykke hurtigt :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper S:
Og til dig Jimmy - jeg har vist ikke fået formuleret mig helt tydeligt nok, ser det ud til :)

Jeg har et færdigudviklet php-site, som jeg skal have lagt op på en webserver med de nævnte specifikationer. Grunden til, at jeg ikke bare køber det hos et standard hostingfirma, er som nævnt fordi det haster lidt, og fordi jeg desuden godt kunne bruge en sparringspartner.

Hmm hvordan skal jimmy eller nogen anden for den sags skyld kunne læse du søger en partner udfra det du skriver fra start ?

/allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Kasper S:
Og til dig Jimmy - jeg har vist ikke fået formuleret mig helt tydeligt nok, ser det ud til :)

Jeg har et færdigudviklet php-site, som jeg skal have lagt op på en webserver med de nævnte specifikationer. Grunden til, at jeg ikke bare køber det hos et standard hostingfirma, er som nævnt fordi det haster lidt, og fordi jeg desuden godt kunne bruge en sparringspartner.

Hmm hvordan skal jimmy eller nogen anden for den sags skyld kunne læse du søger en partner udfra det du skriver fra start ?

/allan



Det med partneren er ikke essentielt. Derfor er det ikke nævnt i mit indledende opslag. Jeg påstår ikke, at det står hverken på eller mellem linierne. :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)