Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ressourcer om Joomla/VirtueMart

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle

Jeg er igang med at sætte mig ind i Joomla til at køre en webshop med VirtueMart, men jeg synes det er meget tyndt med gode ressourcer om emnet. Jeg havde egentlig altid haft en fornemmelse af at det var en rimelig udbredt webshop platform, så der må da også findes nogle gode blogs/artikler om at udnytte det optimalt.

Jeg tænker f.eks. på SEO og optimering af hele webshop delen. Jeg kan f.eks. se at det som standard er nødvendigt at oprette en bruger før man kan købe noget og det skal jo væk, men jeg kan ikke finde en artikel der beskriver hvordan man kan gøre det. Kan det virkelig passe at det ikke findes?

Hilsen Jacob

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er frisk på en nyere webshop end VM - så er vi lige på trapperne med en helt nyt Joomla baseret webshop software (redSHOP).

Vores webshop software kan rigtigt meget mere end VM (og langt de fleste andre webshop systemer der findes) og har en række helt unikke features som aldrig er set før.

Dertil kommer fuldstændig SEO integration.

Hvis det kunne have interesse så kan du sende en email på email@redweb.dk så kan vi jo tage en snak om det :)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob,

Vi kan kode det ind i din shop hvis du er interesseret, send mig en mail hvis du ikke finder en løsning selv.

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnikc & Lars: Jeg håber I er bedre til at analyse og tilfredsstille jeres kunders behov :)

Jeg skal bruge nogle blogs/artikler om optimering af Joomla/VM, ikke konsulentarbejde eller en ny platform.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg har ikke svaret paa dette indlaeg men en anden, Jeg er kan jo godt laeseWink, tror der er noget galt med Amino og skal nok finde det indlaeg som skulle have  dette svar.

Beklager

Med venlig hilsen

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

IndoSoft:

Hej Jacob,

Jeg har ikke svaret paa dette indlaeg men en anden, Jeg er kan jo godt laeseWink, tror der er noget galt med Amino og skal nok finde det indlaeg som skulle have  dette svar.

Beklager

Med venlig hilsen

Lars

Alt forladt :)

 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jacob,

Jo for f.....n Jacob, det var dette jeg svarede påBig Smile.

Jeg kan f.eks. se at det som standard er nødvendigt at oprette en bruger før man kan købe noget og det skal jo væk.

Det jeg mente var at vi kan lave/fjerne så både kunder med og uden login kan købe eller bare kode det så kunden kan købe direkte. Beklager hvis jeg ikke var så klar i mit svar til dig. SEO lader jeg de andre kloge hoveder omSmile

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, man skal vist lige igang her oven på weekenden :)

Jeg sidder selv med fingrene helt nede i motoren, så jeg ville meget hellere have en tutorial til hvordan man kan lave det, så jeg selv kan lave det. Der er desværre ikke penge til at hyre et eksternt firma til opgaven :(

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jacob,

Bare helt i orden og god arbejdslyst, skulle dewa i morgen tidlig komme med et link til en tutorial til at loese koeb direkte, saa sender jeg den videre til dig, ellers er det bare frem med boegerneWink

Forsat god eftermiddag

Med venlig hilsen

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

IndoSoft:

Hej jacob,

Bare helt i orden og god arbejdslyst, skulle dewa i morgen tidlig komme med et link til en tutorial til at loese koeb direkte, saa sender jeg den videre til dig, ellers er det bare frem med boegerneWink

Forsat god eftermiddag

Med venlig hilsen

Lars

Det lyder kanon :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)