Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg starte et aps og stå i rki

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft et enkel mands firma i nogle år nu og har været uheldig uheldig med nogle kunder og dumme invisteringer så står med et tab på en lille mil. jeg ejer ikke så meget mere og er ved at komme af med min sidste bil så jeg ikke har noget af værdi, det vil sige at jeg kan blive indsoldvent "tror jeg, kender ikke alle de fine begreber" men nu er jeg ikke tyben der vil gi op og jeg vil have det til at køre, for jeg ved sku jeg kan og er skide dygtig til det håndværk jeg lave, mit spørgsmål er så, hvis der nu pludslig dukket 80,000kr op uvendet om jeg så kan starte et aps selskab uden at mine gamle kreditore kan lukke mit aps, det er ikke fordi jeg ville vil betale dem jeg skylder penge, de skal skam nok få dem, men har sku brug for at starte på en frisk og få hjælp for i en alder af 29 er det ikke fedt at tænke på at gælden er blevet så stor... håber virkelig på hjælp fra jer her inde

på forhånd tak

jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper hov:

jeg har haft et enkel mands firma i nogle år nu og har været uheldig uheldig med nogle kunder og dumme invisteringer så står med et tab på en lille mil. jeg ejer ikke så meget mere og er ved at komme af med min sidste bil så jeg ikke har noget af værdi, det vil sige at jeg kan blive indsoldvent "tror jeg, kender ikke alle de fine begreber" men nu er jeg ikke tyben der vil gi op og jeg vil have det til at køre, for jeg ved sku jeg kan og er skide dygtig til det håndværk jeg lave, mit spørgsmål er så, hvis der nu pludslig dukket 80,000kr op uvendet om jeg så kan starte et aps selskab uden at mine gamle kreditore kan lukke mit aps, det er ikke fordi jeg ville vil betale dem jeg skylder penge, de skal skam nok få dem, men har sku brug for at starte på en frisk og få hjælp for i en alder af 29 er det ikke fedt at tænke på at gælden er blevet så stor... håber virkelig på hjælp fra jer her inde

på forhånd tak

jesper

Hej

Ja det kan du godt, men skylder du som person det offentlige penge i form af skatter og moms, vil der være mulighed for, at SKAT vil kræve sikkerhedsstillelse eller kontant deponering.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har desværre en anden opfattelse.

Hvis du stifter en anpartsselskab, så har du en værdi (anpartsselskabet). Jeg kan ikke se, hvorfor dine kreditorer ikke skulle kunne røre denne værdi.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Hej Jesper,

Jeg har desværre en anden opfattelse.

Hvis du stifter en anpartsselskab, så har du en værdi (anpartsselskabet). Jeg kan ikke se, hvorfor dine kreditorer ikke skulle kunne røre denne værdi.

 

 

Helt korrekt Yes

Hilsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Jeg har desværre en anden opfattelse.

Det er Tonny næppe uenig med dig i.  Jeg er enig med jer begge - Tonny svarer direkte på spørgsmålet - mens du går skridtet videre og slår fast at det ikke er det samme som beskyttelse mod kreditorerne.

 

HMMMMM..... Overhalet af natteravnen...Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Espresso:
Jeg har desværre en anden opfattelse.

Det er Tonny næppe uenig med dig i.  Jeg er enig med jer begge - Tonny svarer direkte på spørgsmålet - mens du går skridtet videre og slår fast at det ikke er det samme som beskyttelse mod kreditorerne.

 

HMMMMM..... Overhalet af natteravnen...Big Smile

Det her er den klassiske, at han skal finde en, der kan stå som ejer af anparterne, indtil han får orden på sine personlige forhold, herunder evt. en akkordaftale eller lignende.

Hilsen

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hovmand:

 mit spørgsmål er så, hvis der nu pludslig dukket 80,000kr op uvendet om jeg så kan starte et aps selskab uden at mine gamle kreditore kan lukke mit aps,

Henrik - jeg forsøgte at svare på dette spørgsmål.... Wink

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Henrik - jeg forsøgte at svare på dette spørgsmål.... Wink

..... og det gjorde du godt!Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jesper Hovmand:

 mit spørgsmål er så, hvis der nu pludslig dukket 80,000kr op uvendet om jeg så kan starte et aps selskab uden at mine gamle kreditore kan lukke mit aps,

 

Henrik - jeg forsøgte at svare på dette spørgsmål.... Wink

 

Hej, jeg synes også, det var en væsentlig detalje Yes

Hilsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

er det så svært at overdrage aps firmaet til mig når jeg har fået betalt det andet ud, og kan det passe det er 80,000 pr 18 januar for at starte et aps, og super mange tak for de gode svar

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)