Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Soelberg Solutions Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,

Tak for dit svar. Dine og de øvrige besvarelser har givet noget at tænke over. LinkedIn er et spændende værktøj, og giver mange muligheder for at finde frem til de rigtige personer i forskellige situationer.

Markedsførin g på LinkedIn, virker ikke som om det er særligt velanset (p.t.), men det virkede ellers oplagt.

Jeg må gennemtænke min strategi. Måske skulle man oprette en gruppe, hvor man kan markedsfører sig overfor hinanden, uden at gruppe skulle have andre funktioner end netop dette...

Venlig hilsen

Kim M. Soelberg Jørgensen

 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Har du overvejet at annoncere på LinkedIn for jeres ydelser?

Jeg er overbevist om, at du også kunne nå din målgruppe gennem annoncering på Facebook med den rigtige strategi, men det er en lidt længere snak.

 

Med venlig hilsen
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg er helt på linie med en lang række af de andre her i tråden. LinkedIn er IKKE til hard sell.

Ved at bidrage til øget viden til andre om de ting du ved noget, gør du dig selv til en interessant person. Du bliver en kapacitet på området. Når man har brug for at få løst en opgave godt, søger man typisk efter en kapacitet i f.eks. LinkedIn - og hov! der var du.

Det er ikke noget, som man bygger op på en eftermiddag og det er også svært at måle effekten af indsatsen på LinkedIn. Ved at deltage i debatter, grupper o.l., kan du inspirere folk. Men de kan sikkert også inspirere dig. De kan komme med en god vinkel, som du måske ikke lige selv havde tænkt på.

Selv har jeg deltaget i en del debatter og besvaret spørgsmål. Det har givet mig nogle "guldstjerner", så jeg nu har opnået "expertise" i internet marketing og web development. Det var ikke hensigten med svaret. Det var at hjælpe en, som bad om hjælp. Jeg er da glad for stjernerne, men er ikke motivet for at hjælpe.

Yderligere har jeg tilføjet min blog til min LinkedIn profil. Hvis jeg ikke husker helt galt, så bliver disse blogindlæg automatisk nævnt overfor mine kontakter i deres oversigt. Ikke som hard sell, men som information i den opdatering man får fra LinkedIn.

Mine Tweets fremgår også af min profil - og de kommer også med i oversigten, som mine kontakter får.

Præsentationen er det næste jeg skal i gang med på LinkedIn.

Alt sammen for at gøre det nemmere for mit netværk at danne sig et billede af hvem jeg er og hvad jeg kan byde ind med.

Jeg håber, at du kunne bruge ovenstående i dine overvejelser.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)