Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev igen igen.............

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Jeg har med stor interesse læst de mange indlæg om nyhedsbreve, og på baggrund af disse valgte jeg så på et tidspunkt mailinglist.dk i en gratis version. Imidlertid synes jeg, at programmet er besværligt og kluntet. Sagen er, at jeg - indtil videre - har en ganske lille liste (50 - 100 adresser), som jeg gerne vil sende 1 - 2 nyhedsbreve om måneden til.Jeg har også forsøgt mig med et program, der hedder GetResponse. Det er en slags "cross-over" mellem en autoresponder og et mailing program. Det er også lidt besværligt - synes jeg.Kan nogen af Jer pege på en simpel løsning, der - indtil videre (mens jeg bliver klogere) - kan tilgodese mit behov?



Med venlig hilsen
Nikolaj Knudsen
2nik Gruppen
www.2nik.net











Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg følger lige med i dette emne... Har nemlig tænkt på det samme som dig.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke har flere kan du bruge bcc feltet i outlook....det er nok det nemmeste.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med e-brev ? :) .. Det er ikke gratis, men kan da godt nok heller ikke siges at være dyrt !..

Jeg regner med at benytte mig af det, så snart jeg får brug for det.. Åbner en webshop indenfor et par måneder, og der regner jeg med at bruge e-brev til nyhedsbrev.. Også omkring 2 gange om måneden..

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kommentere lige de 2 gode forslag:
1. Outlook bcc er absolut en løsning. Jeg ville dog gerne kunne samle tilmeldingerne til nyhedsbrevet op. Det kan jeg selvfølgelig fortsat gøre via mailinglist.dk, og så blot eksportere listen til en .txt fil.
2. e-brev har jeg også kigget på. Enig i, at det ser godt og overkommeligt ud, men kræver jo et cvr nummer, og så langt er jeg ikke kommet endnu.



 



 



Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Nikolaj - hvis du ikke finder en standardløsning der passer til dine behov, så kontakt mig. Så kan jeg evt. lave et eller andet.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 09:38:17
Forfatter: Nikolaj - 2nik Gruppen - www.2nik.net
2. e-brev har jeg også kigget på. Enig i, at det ser godt og overkommeligt ud, men kræver jo et cvr nummer, og så langt er jeg ikke kommet endnu.




Hvis CVR-nummeret er på vej (eller i det mindste planlagt), men du gerne vil have mulighed for at se eBrev an, så sig til, så finder vi en løsning. :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 01-11-2006 09:47:46 Forfatter: David Mc Nally
Dato: 01-11-2006 09:38:17 Forfatter: Nikolaj - 2nik Gruppen - www.2nik.net


2. e-brev har jeg også kigget på. Enig i, at det ser godt og overkommeligt ud, men kræver jo et cvr nummer, og så langt er jeg ikke kommet endnu.




Hvis CVR-nummeret er på vej (eller i det mindste planlagt), men du gerne vil have mulighed for at se eBrev an, så sig til, så finder vi en løsning. :)

Hvad lyder Aminorabatten på? :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 09:56:37
Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvad lyder Aminorabatten på? :)


Tjaeh, vi kan da godt sige at vi smider 1000 B-frimærker på kontoen, hvis I skriver jeres Amino-brugernavn når I opretter jer. :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 10:01:46 Forfatter: David Mc Nally
Dato: 01-11-2006 09:56:37 Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvad lyder Aminorabatten på? :)


Tjaeh, vi kan da godt sige at vi smider 1000 B-frimærker på kontoen, hvis I skriver jeres Amino-brugernavn når I opretter jer. :)

Deal :) Nu mangler jeg bare mit nye CVR.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)