Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev igen igen.............

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj

 

Jeg kan fint tilslutte mig en Outlook løsning - og husk at benytte BCC feltet til adresserne, ellers får du sikkert "ballade" med dine kunder, som ikke vil have at alle ved at de er tilmeldte...

Ellers kan du også bruge en løsning fra Scannet. Den er meget simpel !

 

Jeg vil dog sige at du skal tænke fremad.. Jeg har en løsning fra Scannet og den virkede fint, da jeg ikke havde så mange tilmeldte, for den kan lige præcis det med at samle tilmeldte op og så har jeg sendt ud med outlook, da jeg ikke syntes at den lever helt op til, hvad jeg syntes et nyhedsbrev skal kunne.. Men nu hvor jeg har mange tilmeldte, vil jeg gerne finde et alternativ, -og kigger med her og i andre tråde om nyhedsbreve.. Men lad dig endelig ikke begrænse, for du vil vel gerne have rigtig mange tilmeldte

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igen dybt imponeret over hjælpsomheden og kvaliteten af indlæggene på dette forum. har prøvet det før, da jeg bad om en vurdering af min portal. Amino er virkeligt et godt sted at være.
Nå - men til sagen:
@Uffe - Tusind tak for tilbuddet. Det vil jeg gøre, hvis andet ikke dækker - og måske alligevel :-)
@David - Ja tak - jeg kunne vældigt godt tænke mig at se e-brev an. Jeg forstår nu, at der er opstået en Amino rabat. det må jeg sige. Skal jeg blot tilmelde mig og lade cvr feltet stå tomt eller skal Amino brugernavnte stå der?
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
@Christobel - Tak for det. Jeg ser også lidt på Scannet. Buddet fra david lyder dog rigtigt interessant. Vi får se, hvad han siger :-)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 10:09:01
Forfatter: Nikolaj - 2nik Gruppen - www.2nik.net
@David - Ja tak - jeg kunne vældigt godt tænke mig at se e-brev an. Jeg forstår nu, at der er opstået en Amino rabat. det må jeg sige. Skal jeg blot tilmelde mig og lade cvr feltet stå tomt eller skal Amino brugernavnte stå der?


Skriv 00000000 i CVR-feltet og skriv Amino-brugernavn samt en kort forklaring på det manglende CVR-nummer i kommentar-feltet, så sørger jeg for resten. :)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Super - jeg er der i løbet af dagen.

 

Mange her synes at holde af citater. Her er et af mine foretrukne:

 

Jo mere man øver sig - desto heldigere bliver man!

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
nu ved jeg ikke om du specifikt kigger efter en online løsning.

 

Ellers har jeg selv gode erfaringer med MailList Controller 5.3 fra Arclab Software Technologies 

se arclab.com. Der er en gratis version hvor eneste begrænsning er at man kun kan have en liste.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Der er også www.nyhedsbrev.info Der kan du få en gratis demo og afprøve det. JEg nåede aldrig selv så langt men umiddelbart så det ganske simpelt ud.

 

Hvis der er noget der i deres søgen finde en løsning til at sende enkeltstående HTML-mails ud gennem outlook så sig meget gerne til )

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
OK - David har nu åbnet min konto - og Tak for det. han roder lidt rund i nullerne :-) Her i debatten står der 1000 B-frimærker, men i mailen til mig står der 100 B-frimærker. det bliver spændende at se, hvad der er det rigtige :-)

Uanset hvad - så er jeg taknemlig for hjælpen.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 14:20:36
Forfatter: Nikolaj - 2nik Gruppen - www.2nik.net
OK - David har nu åbnet min konto - og Tak for det. han roder lidt rund i nullerne :-) Her i debatten står der 1000 B-frimærker, men i mailen til mig står der 100 B-frimærker. det bliver spændende at se, hvad der er det rigtige :-)


Du har fået en standard velkomst-e-mail, og i denne står der ganske rigtigt 100 frimærker - der står dog 1000 på din konto. :)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er formidabelt!
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)